וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי תל אביב ברוממה, חולון בהרצליה

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 21:25

אחרי העלייה לפלייאוף היורוליג יתארחו הצהובים אצל הפועל חיפה, שם יש טירוף כרטיסים (20:00). מחזיקת הגביע מהשרון תקווה לשמור על סיכוי לסיים במקום הראשון נגד הקבוצה של גודס (20:10)

תגובות אנשי מכבי תל אביב לאחר הניצחון 74:75 על ריאל מדריד/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

משחקי המחזור ה-22 בליגת העל, הנועל את הסיבוב השני ואחריו תתחלק הליגה לבית עליון ותחתון, יימשכו מחר (שבת). במוקד משחקי מוצאי שבת תעמוד ההתמודדות בין הפועל חיפה, שהבטיחה את מקומה בבית העליון, לאלופה מכבי תל אביב, שהבטיחה את מקומה בפלייאוף היורוליג. בני הרצליה רוצה לשמור על סיכוי לסיים במקום הראשון בתום הסיבוב כשתארח את הפועל חולון שמגיעה אחרי ההפסד הדרמטי להפועל ירושלים.

שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס. אודי ציטיאט
ישחק מול האקסית. אוואנס/אודי ציטיאט

הפועל חיפה - מכבי תל אביב (20:00)

הנתונים: הפועל חיפה עומדת על רצף של שמונה ניצחונות בית בליגה הבכירה לראשונה מאז 1969, אז ניצחה כמות זהה עד שהפסידה 99:77 למכבי תל אביב. המשחק הזה החל רצף אחר: 48 ניצחונות בעונה הרגילה של הצהובים-כחולים על האדומים מרוממה. הניצחון האחרון של הפועל חיפה במסגרת הליגה על מכבי ת"א היה בפלייאוף 1989. הפועל חיפה סופגת בבית רק 73.7 נקודות העונה, בעוד האלופה יורדת מ-93.6 נקודות זכות בבית ל-77.9 בחוץ.

במרכז ההתמודדות: קאדים אלן. הגארד האמריקאי המוכשר, שרושם עונה מצוינת, ינסה לעזור לקבוצתו להמשיך במאזן הבית הנהדר של קבוצתו גם נגד האלופה.

בכמה מילים: הפועל חיפה מגיעה להתמודדות אחרי שהבטיחה את מקומה בבית העליון ובפלייאוף וכעת רוצים שם לשפר עמדות לקראת רבע הגמר. האדומים מחזיקים באחד ממאזני הבית הטובים בליגה - 9 ניצחונות מ-10 משחקים, והם יודעים שכדי לשמור עליו יצטרכו להיות במיטבם כפי שהיו כשהביסו את עירוני נס ציונה באמצע השבוע. ג'יימס אניס צפוי להישאר שוב מחוץ לסגל כשסקוטי ג'יימס המרשים ימשיך לקבל את ההזדמנות. הפועל חיפה תשבור את שיא הקהל העונה כשמרבית הכרטיסים כבר נמכרו למשחק. מנגד, במכבי תל אביב רוצים לשמור על סיכוי לסיים במקום הראשון, וכדי לעשות זאת הם חייבים לנצח ברוממה. אחרי העלייה לפלייאוף היורוליג, הצהובים צפויים לערוך רוטציה רחבה בשני משחקי הליגה השבוע. ג'יימס נאנלי, ג'יילן ריינולדס ודרק וויליאמס לא נרשמו למשחק, מה שאומר שקינן אוואנס יפגוש את האקסית.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הביסה 73:94 את וילרבאן והבטיחה מקום בפלייאוף

לכתבה המלאה
שחקן בני הרצליה שון דאוסון עם כריס באב. לירון מולדובן
עשוי לחזור לסגל. דאוסון/לירון מולדובן

בני הרצליה - הפועל חולון (20:10)

הנתונים: הפועל חולון ניצחה בכל עשרת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות ובנוסף היא עומדת על רצף של ארבעה ניצחונות באולם היובל בליגה הבכירה. הכחולים-לבנים לא גברו על הסגולים במסגרת הליגה מאז מרץ 2017 ולא ניצחו אותם אצלם בבית מאז דצמבר 2015, אך העונה הם ניצחו אותם בצורה משכנעת מאוד בחצי גמר הגביע, 63:83, במשחק בו לא פיגרו אפילו לשנייה אחת, כשהם נהנים מ-11 שלשות ב-58%. צ'ינאנו אונואקו סחט באותו משחק 10 עבירות, רק אחת פחות מכל שחקני היריבה ביחד.

במרכז ההתמודדות: כריס באב. מול הקו האחורי המוכשר מאוד של חולון עומד אחד הכוכבים של ליגת העל שלא הצטיין בחצי הגמר נגדם השנה, אך יצטרך להיות במיטבו כדי שקבוצתו תנצח.

בכמה מילים: בבני הרצליה נכנסים אל המחזור האחרון בסיבוב השני כשהם יכולים עדיין לסיים במקום הראשון. הקבוצה של אורן אהרוני צריכה לנצח את חולון, שהפועל ירושלים תפסיד בראשון לציון ושמכבי תל אביב תפסיד לפחות פעם אחת, וכך היא תעלה לפסגה. מנגד, הפסד לחולון והרצליה צפויה לרדת למקום הרביעי. שון דאוסון, שלא שיחק בניצחון בבאר שבע, עשוי לחזור לסגל. הפועל חולון תמשיך בלוח המשחקים הצפוף מאוד שלה ותנסה להימנע מהפסד שני ברציפות אחרי ההפסד הדרמטי להפועל ירושלים בחמישי. המאמן גיא גודס צפוי לערוך רוטציה בסגל ששיחק בשני המשחקים האחרונים ברציפות וסטיב זאק אמור לחזור ולשחק. חולון לא רשמה למשחק את מייקל קייזר וג'ו רגלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully