וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל אום אל פאחם: "מבקש מהיהודים לגנות את פעולת צה"ל"

31.3.2022 / 18:53

מוחמד אבו שלמה בפוסט בפייסבוק: "שכל השחקנים והקבוצות שגינו את הפיגועים, יגנו גם את כניסת בן גביר לאל-אקצא ואת רצח הבחורים מג'נין"

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 31.3/ספורט1

"סערת הגינויים" בכדורגל הישראלי נמשכת. אחרי ההודעה של ערן זהבי בקבוצת הוואטסאפ של שחקני נבחרת ישראל, כאשר כתב שהוא "מאוכזב מההתעלמות שלכם מהפיגועים", היום (חמישי) יו"ר הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית, מוחמד אבו שלמה, דרש מהכדורגלנים ומהמועדונים היהודים לגנות את פעולת צה"ל בג'נין שהסתיימה בהריגת שלושה מחבלים פלסטינים במהלך חילופי יריות בפשיטה על מחנה פליטים.

"מבקש מכל השחקנים היהודים והקבוצות היהודיות והשותפים הערבים איתם בגינוי כנגד הפיגועים לצאת ולגנות את כניסתו של בן גביר למסגד אל-אקצא ולרצח 3 בחורים מהעיר ג'נין על ידי כוחות צה"ל", נכתב בעמוד הפייסבוק של אבו שלמה.

לאחר הפוסט, השחקנים הערבים בראשות הקפטן עמיד מחאג'נה החליטו כי מחר מול נס ציונה ישחק עם סרט הקפטן שחקן יהודי של הפועל אום אל פאחם ומי שנבחר הוא ניב סרדל. יושב הראש השני של הקבוצה, אבו אלעם ביקש שידפיסו לשחקנים חולצות עם כיתוב בעברית נגד אלימות והם אמורים לעלות עם החולצות האלה לפני המשחק. אבו אלעם אמר עוד כי הוא משוכנע שאלפיים האוהדים שאמורים להגיע למשחק, לא יעסקו ביציעים בשום סממן הקשור לאירועי הדמים שהיו השבוע.

הפוסט של יו"ר הפועל אום אל פאחם אבו שלמה. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של אבו שלמה לאחר המבצע של צה"ל בג'נין/צילום מסך, פייסבוק

אבל הדברים לא הסתיימו כאן. היו"ר אבו אלעם הודיע בעקבות התפטרות ראש עיריית אום אל פאחם בשידור חי, כי גם הוא עוזב: "אם ראש עיריית אום אל פאחם מתפטר מתפקידו, אני איתו. לא ממשיך בקבוצה". ראש העירייה חזר בו לאחר כשעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully