וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסן וברנטפורד היממו את צ'לסי, מנצ'סטר סיטי וליברפול ניצחו

הדני, צמד של יאנלט ו-וויסה סידרו לדבורים 1:4 אחרי שער ענק של רודיגר. דה בראונה וסטרלינג סידרו 0:2 לאלופה בברנלי, 0:2 לאדומים על ווטפורד לפני משחק העונה. 1:1 ליונייטד מול לסטר

תקציר: ברנלי - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

הליגה האנגלית חזרה היום (שבת) מפגרת הנבחרות בסערה, כאשר הקבוצות הגדולות בממלכה שבו למעגל המשחקים. מנצ'סטר סיטי וליברפול ניצחו לפני משחק העונה ביניהן במחזור הבא, צ'לסי הופתעה בביתה על ידי ברנטפורד וכריסטיאן אריקסן המתקאמבק. רק 1:1 למנצ'סטר יונייטד מול לסטר.

דיוגו ז'וטה שחקן ליברפול נוגח לרשת ווטפורד. רויטרס
הקדים את השוער והסיט עם הראש פנימה. דיוגו ז'וטה כובש/רויטרס

צפו בליברפול גוברת 0:2 על ווטפורד

תקציר: ליברפול - ווטפורד 0:2/ספורט1

ליברפול - ווטפורד 0:2

האקס רוי הודג'סון לא הפריע לליברפול להמשיך בריצה המרשימה שלה והיא תגיע למשחק העונה מול מנצ'סטר סיטי ביום ראשון הבא אחרי 10 ניצחונות רצופים. דיוגו ז'וטה שמר על מקומו בהרכב ונגח פנימה בהתקפה מהירה בדקה ה-22 שהגיעה אחרי הצלה גדולה של אליסון מול יוראי קוצקה. ווטפורד הגיעה לשני מצבים טובים ויכלה להשוות, אבל בסופו של דבר האיכות עשתה את ההבדל ואותו קוצקה גם גרם לפנדל לקראת הסיום, אותו פאביניו בעט פנימה. מוחמד סלאח, שחזר מאוכזב אחרי שמצרים שלו איבדה את הכרטיס למונדיאל, היה רחוק מיכולתו המוכרת והוחלף על ידי סאדיו מאנה שהדיח אותו עם סנגל באמצע השבוע.

דקה 22: גול! אליסון עצר את קוצקה באחד על אחד, ומיד בצד השני המארחת יצאה להתקפה מהירה וגומז הרים מצד ימין לז'וטה שנגח פנימה. 0:1 לליברפול.

דקה 38: ז'וטה נותר פנוי בצד שמאל של הרחבה אחרי כדור שנהדף מההגנה ויכול היה להשלים צמד, אבל בעט לגופו של השוער פוסטר.

דקה 57: הזדמנות פז לווטפורד להשוות, אבל ז'ואאו פדרו החופשי בעט כדור שחלף סמוך לקורה. יכול להיות שהמהלך בכל מקרה היה נפסל בגלל נבדל קטן לפני כן.

דקה 89: גול! קוצקה עשה איפון על ז'וטה בקצה הרחבה בזמן כדור קרן של ליברפול, ואחרי בדיקת VAR השופט הצביע על הנקודה הלבנה. סלאח כבר הוחלף, אז פאביניו ניגש וירה פנדל חזק אל הרשת. 0:2 לליברפול.

שחקני מנצ'סטר סיטי, קווין דה בראונה, ראחים סטרלינג, פיל פודן. רויטרס
התכולים בדרך חזרה לפסגה. דה בראונה חוגג/רויטרס

ברנלי - מנצ'סטר סיטי 2:0

היתרון הגדול של הסיטיזנס הלך והצטמצם בשבועות האחרונים, אך אל משחק העונה נגד ליברפול הם יגיעו מהמקום הראשון. ראחים סטרלינג בישל לקווין דה בראונה כבר אחרי חמש דקות ובדקה ה-25 הוסיף בישול נוסף, הפעם לאילקאי גונדואן. האורחת צלחה את החזרה הגנרלית לפני המפגש מול אתלטיקו מדריד בעוד המארחת, שמסובכת במאבקי הירידה, נותרה מתחת לקו האדום אחרי משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

דקה 5: גול! הגבהה לרחבת ברנלי הגיעה לראחים סטרלינג, שהוריד באלגנטיות לקווין דה בראונה. הקשר הבלגי בעט חזק לרשת וקבע 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 25: גול! בישול נוסף לסטרלינג. הפעם, האנגלי הגביה מהרחבה לתוך הרחבה, אילקאי גונדואן בעט מהאוויר לרשת וקבע 0:2 למנצ'סטר סיטי.

כריסטיאן אריקסן ברנטפורד חוגג. רויטרס
צ'לסי בהלם. שחקני ברנטפורד חוגגים/רויטרס

צ'לסי - ברנטפורד 4:1

אחרי מחצית ראשונה רדומה בסטמפורד ברידג', קיבלנו מחצית שנייה שלא תישכח זמן רב. העולה החדשה חגגה ניצחון ראשון על הבלוז מאז 1939 עם התוצאה הכי מרשימה שלה מאז החזרה לליגה הבכירה. אנטוניו רודיגר העלה את המארחת ליתרון עם פצצה מ-30 מטר בדקה ה-48, אך היתרון החזיק מעמד שתי דקות בלבד אז ויטלי יאנלט איזן. כריסטיאן אריקסן המשיך בקאמבק החלומי שלו אחרי אירוע הלב עם שער ראשון בפרמיירליג בדקה ה-54, יאנלט השלים צמד אישי ושלושה שערים תוך עשר דקות עבור קבוצתו בדקה ה-60. על המסמר האחרון היה חתום יואן וויסה, שהכניע את אדואר מנדי וקבע 1:4 ענק, שהדהים את אלופת אירופה לפני המפגש מול ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות.

צפו ב-1:4 של ברנטפורד על צ'לסי

תקציר: צ'לסי - ברנטפורד 4:1/ספורט1

דקה 48: גול! אנטוניו רודיגר קיבל את הכדור מאנגולו קאנטה ושלח פצצה מ-30 מטר לרשת של ברנטפורד. 0:1 לצ'לסי.

דקה 50: גול! חטיפת כדור בחלק המגרש של צ'לסי הגיעה לבריאן אמבואמו. הצרפתי השאיר לוויטלי יאנלט שבעט חזק לרשת את ה-1:1 של ברנטפורד.

דקה 54: גול! ברנטפורד יצאה להתקפה מתפרצת אחרי קרן של צ'לסי, אמבואמו מצא את כריסטיאן אריקסן הפנוי ברחבה והדני, בשערו הראשון העונה בפרמיירליג, הכניע מקרוב את אדואר מנדי. 1:2 לברנטפורד.

דקה 60: גול! צ'לסי בהלם. מסירת עומק מתוחכמת של אייבן טוני מצאה בתוך הרחבה את יאנלט, שהקפיץ מעל מנדי וקבע 1:3 לברנטפורד.

דקה 87: גול! יואן וויסה עט על הריבאונד בתוך הרחבה ושיגר לרשת את ה-1:4 של ברנטפורד.

קלצ'י איהנאצ'ו שחקן לסטר סיטי נוגח לרשת מול רפאל וראן שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יונייטד מתרחקת מליגת האלופות. רפאל וראן רואה את קלצ'י איהנאצ'ו כובש/רויטרס

צפו ב-1:1 של מנצ'סטר יונייטד מול לסטר

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - לסטר 1:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד - לסטר סיטי 1:1

השדים האדומים שוב לא הצליחו לנצח את לסטר, אבל לפחות נמנעו מהפסד רביעי רצוף מול השועלים לאחר ששער של ג'יימס מדיסון בדקה ה-80 נפסל בגלל עבירה מוקדמת. כריסטיאנו רונאלדו נעדר בשל מחלה ובלעדיו מנצ'סטר יונייטד התקשתה מאוד, כשהעניינים הסתבכו עבורה בדקה ה-63, אז מדיסון הרים משמאל וקלצ'י איהנאצ'ו זינק ונגח פנימה, אבל שלוש דקות לאחר מכן קספר שמייכל הדף בעיטה של ברונו פרננדש לעבר פרד שאיזן את התוצאה. דויד דה חאה הוציא כדור מהחיבורים אחרי נגיחה של ווסלי פופאנה (71) ויונייטד כאמור ניצלה גם עם הפסילה המאוחרת. המארחת במקום השישי ורק שלוש נקודות מתחת לארסנל הרביעית, אבל לתותחנים שני משחקים פחות והם יכולים לברוח.

צפו בכל שערי החגיגה האנגלית

חגיגה אנגלית, 2.4/ספורט1

משחקים נוספים:

ברייטון - נוריץ' 0:0

לידס - סאות'המפטון 1:1
ללידס: ג'ק האריסון (29), לסאות'המפטון: ג'יימס וורד פראוס (49)

וולבס - אסטון וילה 1:2
לוולבס: ג'וני (7), אשלי יאנג (ע' 36), לאסטון וילה: אולי ווטקינס (פ' 86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully