וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה בנבחרת: "השחקן שהדליף את ההודעה של זהבי הוא אפס וכלומניק"

שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, אמר ב"מגרש פתוח" בערוץ הספורט: "זה שיח פנימי, מישהו עשה מעשה נבלה". שחקן בנבחרת טען: "זהבי אמר את מה שכולם הרגישו"

תקציר ה-2:2 בין נבחרת ישראל לרומניה/ספורט1

סערת הגינויים בנבחרת ישראל לא שוככת. אחרי קריאתו של ערן זהבי בקבוצת הווטסאפ של השחקנים לגנות את הפיגועים האחרונים ("מאוכזב מההתעלמות שלכם"), והתגובות של כמה משחקני המגזר הערבי, התייחס היום (רביעי) לנושא גם שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל.

בריאיון לתכנית "מגרש פתוח" בערוץ הספורט, אמר ברזל: "זו קבוצה פנימית של הנבחרת, השיח היה אמור להיות בתוך הנבחרת בלבד, בין השחקנים. זה שמישהו עשה מעשה נבלה והוציא את הדבר הזה החוצה זה בסדר גמור. מי שעשה את זה הוא אפס בעיניי, אוקיי? אפס. אני לא מדבר חלילה על השליח שפרסם, אין לי שום בעיה עם העיתונאי. מי שלוקח קבוצה פרטית של שחקנים ומוציא ממנה טקסטים בעיניי הוא כלומניק. נקודה. פשוט כלומניק. זה בדיוק המקום שבו שחקנים צריכים להרגיש הכי חופשיים שבעולם ולדבר אחד עם השני. להוציא את זה, זו בעיה. ערן זהבי הפנה את הטקסט ליהודים ולערבים כאחד".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
"ערן זהבי הפנה את הטקסט לערבים ויהודים כאחד"/רויטרס

ברזל התייחס גם למונס דאבור: "אני מעריך את תעצומות הנפש האדירות שלו, איך שהוא מצליח להתמודד עם הבוז של חלק מהקהל. אני חושב שהוא יצטרך למצוא את הזמן לדבר ולהסביר את עצמו, ואולי סוף סוף הדבר הזה ייעלם. יכול להיות שהוא אומר לעצמו שלא משנה מה הוא יגיד, אלה שלא אוהבים אותו ימשיכו לנצל את זה וימשיכו לשרוק בוז נגדו. זאת הסיטואציה ואין פה איזו חובה או תנאי. אם מישהו היה אומר שהוא לא רוצה להיות חלק מדקת הדומייה או לא רוצה ללבוש סרט שחור, נדמה לי שבאותו רגע הוא לא היה יכול להיות יותר חלק מנבחרת ישראל. אבל זה לא המצב. ברור לי שאין אף שחקן בנבחרת ישראל שלא מגנה את הטרור, לא משנה מאיזה צד הוא מגיע. עלתה אפשרות שנוציא הודעה מסודרת כולם, אבל השחקנים לא רצו. הם העדיפו לעשות את זה באופן אישי, בדרך שלהם".

עוד הוסיף: "אמרתי לדסה ונאתכו אחרי הפיגוע בחדרה שיגידו לשחקנים להיזהר במה שהם מעלים לרשתות".

שחקן בנבחרת גיבה את הקריאה של זהבי והבהיר: "זהבי אמר את מה שכולם הרגישו, זה ביעבע וחיכינו שהשחקנים מהמגזר בנבחרת יגנו או יגיבו. יש להם את הלחצים שלהם, אבל יש רגעים שאין מקום להבנה ויש רק דרך אחת לפעול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully