וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שבחיים לא נעלה למונדיאל? נבחרת הנוער קרובה להיסטוריה

ההגרלה: ב-28 באפריל. המטרה: להיות אחת מ-5 הזוכות בכרטיס לגביע העולמי. אחרי ההעפלה ליורו, אופיר חיים ושחקניו חולמים

אופיר חיים אחרי עליית נבחרת הנוער ליורו 2022/ההתאחדות לכדורגל

אחרי ההישג הגדול שהושלם אתמול (שלישי): העפלה לאליפות אירופה לנוער בפעם השלישית בהיסטוריה, בנבחרת ישראל יכולים להתחיל להישיר מבט לטורניר הגמר שיתקיים בסלובקיה בין ה-18 ביוני ל-1 ביולי.

הצעד הבא, לפני הכול, יהיה ב-28 באפריל. באותו יום נציגי הנבחרות המשתתפות ייפגשו בעיירה שאמורין בסלובקיה להגרלת הבתים. בטורניר ישתתפו 8 נבחרות והן תחולקנה לשני בתים. 7 מהן כבר ידועות:

סלובקיה (מארחת)
ישראל
איטליה
צרפת
אנגליה
אוסטריה
רומניה

הנבחרת השמינית עדיין לא ידועה מכיוון שמשחקי בית ו' בשלב העילית נדחו לתחילת יוני. הסיבה: אוקראינה היא אחת החברות בבית הזה, לצד הולנד, נורבגיה וסרביה. הולנד תארח והיא גם פייבוריטית.

נבחרת הנוער של ישראל. אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מותר לחלום/אתר רשמי, אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל

המטרה של אופיר חיים ושחקניו תהיה כמובן להתקדם כמה שיותר, אבל אולי גם להעפיל בפעם הראשונה אי פעם למונדיאליטו - אליפות העולם עד גיל 20 שיתקיים ב-2023 באינדונזיה. היריבות חזקות ויש להן מטרות משלהן, אבל זה בהחלט אפשרי וכך זה עובד:

לא פחות מ-5 מ-8 הנבחרות שבטורניר שיתקיים בקיץ, יעלו למונדיאליטו. שתי הראשונות בכל בית יעפילו לחצי הגמר ובדרך יבטיחו לעצמן כרטיס לטורניר העולמי. שתי הנבחרות שיסיימו במקום השלישי, ישחקו אחת נגד השנייה כשהמנצחת תקבל את המקום האחרון ששמור לנציגות של אירופה.

עוד בוואלה!

הישג ענק לכדורגל הישראלי: נבחרת הנוער עלתה לאליפות אירופה

לכתבה המלאה

ב-2014 נבחרת הנוער הפסידה בכל שלושת המשחקים שלה ביורו U19, אז לפורטוגל, הונגריה ואוסטריה. ב-1997 שנתון 1979 של יוסי בניון, טל חן, דדי בן דיין השיג נקודה בבית שכלל גם את צרפת, שוויץ ואירלנד. אולי ב-2022 נשיג ניצחון ראשון וגם סוף סוף נעלה למונדיאל. בערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully