וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג ענק לכדורגל הישראלי: נבחרת הנוער עלתה לאליפות אירופה

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 21:44

שער של רביבו (88) העניק לישראל 0:1 על סקוטלנד והעפלה שלישית בהיסטוריה. חיים: "אמרתי לכולם שאנחנו יותר טובים מהיריבות"

אופיר חיים אחרי עליית נבחרת הנוער ליורו 2022/ההתאחדות לכדורגל

הישג גדול לנבחרת הנוער של ישראל הערב (שלישי) בהונגריה. אופיר חיים ושחקניו גברו על סקוטלנד 0:1 ועלו ליורו 2022. זו אליפות אירופה השלישית אליה עולה ישראל, אחרי נבחרות הנוער של 1997 ו-2014. רוי רביבו, בנו של שחקן העבר חיים רביבו, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-88 עם בעיטה חדה מ-20 מטר.

ישראל צלחה בית מוקדמות ראשון שכלל גם את הולנד, קפריסין ומולדובה, עם 6 נקודות מ-9 אפשריות. בשלב העילית שהתקיים בימים האחרונים, היא נפרדה בתיקו 0:0 מהונגריה וגברה 1:3 על טורקיה. היום היא הייתה תלויה גם בתוצאה של הונגריה, אבל מארחת שלב העילית הפסידה 2:1 לטורקיה וישראל זכתה בראשות הבית עם 7 נקודות.

יורו 2022 לנבחרות נוער (עד גיל 19) יתקיים מה-20 ביולי עד ה-2 באוגוסט בסלובקיה.

הרכב נבחרת ישראל: ליאור גליקליך, תומר עילאי (שגיא גניס, 86), סתיו למקין, אור ישראלוב, רוי רביבו, אל ים קנצפולסקי (עידן טוקלומטי, 59), אילי מדמון (שון עדרי, 86), אוסקר גלוך, אריאל לוגסי (נועם מוצ'ה, 59), אחמד סלמן (עומר סניור, 53), דור תורג'מן.

מאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים. אתר ההתאחדות, צילום מסך
נכנס לספרי ההיסטוריה. אופיר חיים/צילום מסך, אתר ההתאחדות

המאמן אופיר חיים: "אני כל כך מאושר. מהרגע הראשון אמרתי לכולם שאנחנו באים לפה לעשות היסטוריה. אמרתי לכולם שאנחנו נבחרת יותר טובה בפער מכל שאר הנבחרות, וזה שזה נגמר ככה בשנייה האחרונה זה רק יותר מתוק. אמרתי לשחקנים שכשזה הכי קשה, זה גם הכי מתוק - וזה באמת היה ככה. תוך כדי גם היה פיגוע נוראי בארץ וזה ריסק אותי לחתיכות, אבל עד כמה שאפשר אני מקדיש את הניצחון הזה - אנחנו עם חזק שתמיד מנצח בסוף".

הקשר אילי מדמון: "אני רוצה לומר קודם כל שאנחנו משתתפים בצער הנפגעים בפיגוע. אנחנו מקדישים את הניצחון הזה לעם ישראל, זה ניצחון של כל המדינה. אנחנו מאוד מאושרים וזה כיף גדול. מה שניצח את המשחק זה הלב הגדול שלנו ושל המדינה, שער ניצחון בדקה ה-88 זה רק לב ולא יכולת".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות: "ההשקעה האדירה בנבחרות הצעירות הניבה היום הישג מצוין עם העפלה לאליפות אירופה. ברכות למאמן אופיר חיים, למנהל הטכני יילה חוס, למשנה למנהל הטכני בוני גינצבורג ולצוותים שרואים פרי לעמלם. ומעל לכל לשחקנים הצעירים, מלאי כישרון, מחויבות וגאווה. נמצא זמן אחר לחגוג את ההעפלה, שמתרחשת בנסיבות כואבות עם אזרחים חפים מפשע שנרצחו בדמי ימיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully