וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ונס ציונה בקרב ישיר על הבית העליון, נסטרנקו בספק

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 17:06

האדומים יוכלו להבטיח את מקומם בשישייה הראשונה נגד הכתומים של ליובין (20:00). הרצליה תצא לבאר שבע (19:00) כדי לשמור על סיכוי למקום הראשון

תגובות אנשי מכבי תל אביב לאחר הניצחון 74:75 על ריאל מדריד/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

שני משחקי השלמה מהמחזור ה-16 בליגת העל ייערכו מחר (רביעי). במוקד המשחקים יעמוד המפגש בין הפועל חיפה לעירוני נס ציונה, שתי קבוצות שמתחרות על כרטיס אחד לבית העליון. הפועל באר שבע תנסה להתקרב להבטחה סופית של מקומה בליגה כשתארח את בני הרצליה שעדיין חולמת על מקום ראשון בתום העונה הסדירה.

שחקן הפועל חיפה איגור נסטרנקו. מאור אלקסלסי
עדיין לא ברור אם ישחק. נסטרנקו/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה - עירוני נס ציונה (20:00)

הנתונים: כל שלושת המפגשים ביניהן בליגה הבכירה הוכרעו בניצחון לקבוצה המארחת: 91:106 לחיפה ברוממה בסיבוב הראשון אשתקד, 70:100 לנס ציונה בלב המושבה בסיבוב השני אשתקד ו-77:86 לכתומים בבית מוקדם יותר העונה. הפועל חיפה משתייכת למועדון הביתיות בליגה עם 8 ניצחונות ב-9 משחקים העונה ברוממה, כשגם בעונה שעברה היא הייתה מאוד ביתית עם 11 ניצחונות מ-14 משחקים ובסך הכל רשמה מאז שחזרה לליגת העל 19 ניצחונות ב-23 משחקים ברוממה.

במרכז ההתמודדות: סקוטי ג'יימס. אחרי ההצגה במשחק בבאר שבע ינסה הפורוורד להמשיך את המומנטום ולהוביל את קבוצתו לבית העליון.

בכמה מילים: קרב ישיר על הכניסה לבית העליון והבטחת המקום בפלייאוף. הפועל חיפה צריכה לנצח כדי להבטיח את מקומה, ואילו נס ציונה חייבת לנצח ולקוות שהאדומים יפסידו במשחק הנוסף שלהם נגד מכבי תל אביב במוצאי שבת. חיפה מגיעה למשחק כששני השחקנים שלא שיחקו בבאר שבע בשל פציעות, ג'יימס אניס ואיגור נסטרנקו, בספק גם למשחק הנוכחי. בנס ציונה היה חשש למספר שחקנים שחשו שלא בטוב, אך הם צפויים לעלות בסגל מלא למשחק, כולל דיאנטה גארט שנפצע בניצחון החשוב על גלבוע/גליל ביום שישי האחרון.

עוד בוואלה!

לקראת העונה בלאומית: מכבי ראשון לציון צפויה לעבור שינוי בהנהלה

לכתבה המלאה
צ'ינאנו אונואקו מול דרק פארדון באולסטאר 2022. דני מרון
נמצא בתקופה פחות טובה. אונואקו/דני מרון

הפועל באר שבע - בני הרצליה (19:00)

הנתונים: מבין כל הקבוצות שמשחקות כיום בליגת העל, הפועל באר שבע היא היחידה שבני הרצליה מעולם לא הצליחה לנצח בעונה הרגילה: מאזן 7:0, כולל 5:0 באולם היובל. בסיבוב הראשון ניצחו האדומים 85:91, בזכות 33 נקודות של ג'וניור איטו ו-30 של דרק פארדון. האדומים מהנגב קולעים בקונכיה רק 70.0 נקודות בממוצע למשחק - הנתון הכי נמוך לקבוצה כלשהי העונה במשחקי בית. הרצליה סופגת בחוץ (83.8) תשע נקודות וחצי יותר מאשר במשחקי הבית (74.3).

במרכז ההתמודדות: צ'ינאנו אונואקו. שחקן הפנים של הרצליה נמצא בתקופה פחות טובה לאחרונה וינסה להוכיח את עצמו מול אחד השחקנים היחידים שהצליחו להתבלט מולו העונה - דרק פארדון.

בכמה מילים: בהפועל באר שבע יודעים שכל עוד שמכבי ראשון לציון ממשיכה להפסיד, מקומם בליגה מובטח. האדומים נמצאים בפער של שלושה משחקים מהדולקת אחריהם, וניצחון על הרצליה ככל הנראה יסגור את הסיפור באופן מוחלט. אנטוניו בלקני, שלא שיחק במשחק הקודם לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע, צפוי לערוך את הבכורה שלו. בבני הרצליה רושמים שלושה ניצחונות רצופים ויש להם עוד סיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון, אך כדי לעשות זאת הם יהיו חייבים לנצח את שני המשחקים שנותרו להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully