וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינפלד ישפוט את משחק העונה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע

29.3.2022 / 15:06

השופט הבינלאומי זכה לשיבוץ היוקרתי, פריד ינהל את המפגש בין מכבי נתניה למכבי תל אביב. צינו שובץ למשחק בין הפועל תל אביב לבני סכנין

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

ליגת העל תחוזור לפעילות בשבת אחרי פגרת נבחרות קצרה והיום (שלישי) פרסמה ההתאחדות לכדורגל את שיבוץ השופטים למחזור ה-28, השני במסגרת משחקי הפלייאוף. במוקד, "משחק העונה" בין מכבי חיפה להפועל באר שבע ביום שני הבא, ומי שינהל את המפגש יהיה אוראל גרינפלד יחד עם הקוונים רועי חסן ועידן ירקוני ושופטי המסך יהיו זיו אדלר ודוד פוקסמן.

אוראל גרינפלד, שופט כדורגל. מאור אלקסלסי
השופט הראשי במשחק המרכזי. גרינפלד/מאור אלקסלסי

עוד בפלייאוף העליון, יגאל פריד ינהל את המפגש בין מכבי נתניה למכבי תל אביב בשבת ובבלומפילד יזכה השופט דקל צינו לערוך בכורה העונה כשופט ראשי בליגת העל במפגש בין הפועל תל אביב לבני סכנין - בעונה שעברה הוא ניהל את משחק היורדות בין הפועל כפר סבא לבני יהודה במחזור סיום העונה.

בפלייאוף התחתון, את המשחק שיפתח את המחזור בין הפועל ירושלים להפועל נוף הגליל ינהל רועי ריינשרייבר ובאותה השבת ייערך גם המשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל חיפה שאותו ינהל דוד פוקסמן. בית"ר ירושלים תארח ביום ראשון את מ.ס. אשדוד למפגש שבו השופט הראשי יהיה לירן ליאני ובנתניה יהיה זה אביעד שילוח שיפוט בהתמודדות בין הפועל חדרה להפועל קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully