וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה הודיעה: מנחם קורצקי לא ימשיך בעונה הבאה

הקבוצה החליטה לא להמשיך עם המאמן למרות העונה הטובה יחסית, מימר ודראפיץ' מועמדים להחליפו. קורצקי ייפגש עם איזי שרצקי מקרית שמונה

תקציר: הפועל חדרה - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

מנחם קורצקי לא ימשיך בעונה הבאה בהפועל חדרה: לאחר פגישה בין אורן גולן ואלי דגני לבין המאמן, הוחלט כי קורצקי לא ימשיך בקבוצה למרות העונה הטובה שלה באופן יחסי. נכון לעכשיו אין לראשי המועדון מועמד מוביל להחלפת קורצקי. שמותיהם של סלובודן דראפיץ' ושרון מימר הוזכרו כמועמדים, לצד שמות כמו ניסו אביטן ואורי גוטמן.

מהפועל חדרה נמסר בתגובה: "חדרה מודה לקורצקי על תקופה נפלאה יחד, במהלכה השיגה הקבוצה את המטרות. אנו מאחלים לקורצקי המון הצלחה בדרכו החדשה והדלת שלנו תמיד תישאר פתוחה עבורו. החל מהיום תחל הקבוצה במגעים עם מאמנים רלוונטיים על מנת להתחיל בהקדם את ההכנות לעונה הבאה. אנו משוכנעים כי העובדה שקורצקי לא ימשיך בעונה הבאה, לא תפגע בהמשך המשחקים של הקבוצה בפלייאוף התחתון והמטרה נשארה בעינה: מקום 7 ושילוב השחקנים הצעירים".

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מחדרה לקרית שמונה? קורצקי/שלומי גבאי

הקבוצה הבאה של קורצקי עשויה להיות עירוני קרית שמונה. איזי שרצקי הבעלים של הקבוצה הצפונית כבר הצהיר כמה פעמים שהוא מעוניין בקורצקי כמחליפו של סלובודן דראפיץ', שבכל מקרה לא ימשיך בקבוצה.
 
 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully