וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור בלוריאן ייעדר לפחות שבועיים, ארד בר יחמיץ את הפועל חיפה

בלם מכבי פתח תקוה סובל מנקע ברגלו לאחר שנפצע במשחק הנבחרת הצעירה. קלינגר יחליט אם לשתף את ניקולאסקו שיחזור ממשחק בנבחרת מולדובה

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה תחזור בשבת לקרבות ההישרדות בליגת העל כשתארח את הפועל חיפה במסגרת המחזור השני של הפלייאוף התחתון. כשנותרו עוד שישה משחקים לסיום העונה, פתח תקוה נמצאת מתחת לקו האדום, אך היא מרוחקת רק נקודה אחת משתי הירושלמיות שמדורגות מעליה בתחתית הצמודה.

לורנס אופורי שחקן מ.ס. אשדוד מול אור בלוריאן שחקן מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
מכה להגנת פתח תקוה. בלוריאן/לירון מולדובן

הבלם אור בלוריאן, שנפצע במשחק הנבחרת הצעירה נגד פולין, סובל מנקע ברגלו וצפוי להיעדר לפחות שבועיים. בנוסף למשחק הקרוב נגד חיפה, יחמיץ הבלם גם את משחק החוץ באשדוד במחזור לאחר מכן והמאמן ניר קלינגר יאלץ להסתדר בלעדיו.

שחקן נוסף שיחמיץ את המשחק הקרוב בשבת הוא הקשר ארד בר, שנמצא חיובי בבדיקות הקורונה שנערכו לשחקני סגל הנבחרת הצעירה לקראת המשחק נגד גרמניה. בר נמצא חיובי גבולי בסבב הבדיקות הראשון ונמצא חיובי גם בבדיקה השנייה.

עוד בוואלה!

אלמקייס צפוי לפתוח בהרכב הנבחרת הצעירה, דניאל פרץ שלילי ויעמוד בשער

לכתבה המלאה
שחקן מכבי פתח תקוה יון ניקולאסקו. לירון מולדובן
יפתח אחרי החזרה מהנבחרת? ניקולאסקו/לירון מולדובן

החלוץ המולדבי של הקבוצה, יון ניקולאסקו, צפוי לשחק היום (שלישי) במדי נבחרת מולדובה נגד קזחסטן במסגרת שלב הפלייאוף של ליגת האומות. ניקולאסקו צפוי לשוב לישראל רק לקראת סוף השבוע והמאמן ניר קלינגר יקבל החלטה בסמוך לשבת האם לשתפו במשחק נגד הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully