וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמקייס צפוי לפתוח בהרכב הנבחרת הצעירה, דניאל פרץ שלילי ויעמוד בשער

28.3.2022 / 21:50

השוער יוכל להשתתף במשחק המכריע במוקדמות היורו, קשר אדמירה יוקפץ ל-11. חזן: "גרמניה יודעת שהיא הגיעה למשחק קשה" (שלישי, 18:00)

תקציר: גרמניה - ישראל 0:2/ספורט1

הנבחרת הצעירה לא הצליחה לנצח את פולין ביום חמישי, אבל היא עדיין חזק בתמונת העלייה לאליפות אירופה ב-2023. לשם כך היא תצטרך להפתיע מחר את גרמניה (שלישי, 18:00 באצטדיון בפתח תקוה) ולשמחתה היא לא תחסר את השוער דניאל פרץ, שהיום נבדק שוב לקורונה ונמצא שלילי.

במסיבת העיתונאים לקראת המפגש הקריטי, המאמן אלון חזן תחילה התייחס לפיגוע בחדרה: "בשמי ובשם הצוות שלי והשחקנים, אני רוצה להשתתף בצער המשפחות ולאחל החלמה מהירה לפצועים. זה ממש לא מובן מאליו, אתמול בערב היו בדיקות של שחקני קורונה ואפילו לא בדקתי מי חיובי ומי שלילי מרוב שהייתי מרותק למצב הנורא הזה. זה לא קל, אבל אני חושב שאנחנו צריכים להתעשת כי יש לנו אפשרות לעשות משהו שיכול להחזיר חיוך לאנשים ולהוכיח שאנחנו פה כדי להישאר עוד הרבה שנים. על דו קיום בנבחרת שלנו אני לא צריך לדבר, כי זו עובדה בפני עצמה - אנחנו בני אדם ואנחנו ספורטאים, הלוואי שמה שקורה אצלנו היה קורה בכל המדינה".

על המשחק נגד גרמניה: "אנחנו מכבדים אותה, אבל גם היא יודעת שהיא הגיעה למשחק קשה מאוד. אני לא חושב שפולין פחות טובה מגרמניה גם אם השם שלה פחות נוצץ. שיחקנו טוב מאוד נגד פולין גם אם לא השגנו את שלוש הנקודות ולא נחשוב שגרמניה טובה יותר, אלא ננסה להביא את עצמנו למשחק. המטרה שלנו היא להביא את הדברים שבזכותם הגענו לרגע הזה".

מאמן נבחרת ישראל הצעירה אלון חזן. ברני ארדוב
"לא חושב שפולין פחות טובה מגרמניה". אלון חזן/ברני ארדוב

לאחר דברי חזן, הוסיף הקשר עדן קארצב שמתגורר לא הרחק מהמקום בו בוצע הפיגוע בחדרה: "היינו מופתעים ממה שקרה בעיר ואנחנו רוצים לחזק את המשפחות, אני קורא לכל אזרחי ישראל להגיע לחמם את המשפחות ולעזור להם".

על המשחק מול גרמניה אמר הקשר: "זה משחק על שלוש נקודות, כמו כל משחק ולא משנה נגד מי. זו פעם ראשונה שנפגוש נבחרת כמו גרמניה ונכון שאמור להיות משחק הרבה יותר קשה מאשר מול פולין אם מסתמכים על השם של גרמניה, אבל אני סומך על החברים שלי שנעשה את העבודה".

לסיום נשאל קארצב על ההפסד הדרמטי 3:2 לגרמניה בסיבוב הקודם: "זה היה ונגמר. לא מעניין מה קרה אז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
עדן קארצב קשר הנבחרת הצעירה של ישראל. ברני ארדוב
דריכות לקראת "משחק גורלי". הנבחרת הצעירה/ברני ארדוב

הנבחרת הצעירה תתייצב מחר ללא הקשר ארד בר שמול פולין כלל לא נכלל בסגל, אולם "שוער המריבה" דניאל פרץ נמצא שלילי לנגיף וצפוי לעמוד בשער. בנוסף שוחרר כבר הבוקר הבלם אור בלוריאן, שגם הוא יצא תחילה חיובי-גבולי לקורונה, אולם גם כך סובל מפציעה, וכן ייעדר המגן דורון ליידנר עקב צבירת כרטיסים צהובים.

בספק למפגש נמצא בלם מ.ס. אשדוד גיל כהן, שיעבור מבחן כשירות הערב. בנבחרת קיוו לזמן שחקנים נוספים לסגל, אך הדבר אינו אפשרי בשל סעיף מיוחד בתקנון שלפיו רק שחקנים שעברו בדיקת קורונה ביום שישי וגם היום יכולים ליטול חלק במפגש, וזאת גם הסיבה שכבר בסוף השבוע זומנו עמית גלזר ואיתי בוגנים.

כאמור בנבחרת רוצים מאוד לצאת עם ניצחון שיקרב אותם מאוד ליורו עד גיל 21 בשנה הבאה, אך גם תיקו ישאיר את ישראל חזק בתמונת המאבק על המקום הראשון בבית. "יש מאבק משולש, כל אחת מהשלוש - גרמניה, ישראל ופולין, יכולה לסיים ראשונה", סיפרו היום שחקנים בנבחרת.

הרכב משוער: דניאל פרץ, כארם ג'אבר, עומרי גנדלמן, גיל כהן, זיו מורגן, עדן קארצב, עידו שחר, עילאי אלמקייס, מוחמד כנעאן, סוף פודגוראנו, ליאל עבדה.

מאליק טילמן שחקן נבחרת גרמניה הצעירה עם אור בלוריאן שחקן נבחרת ישראל הצעירה. Christof Koepsel, GettyImages
מחר הם לא ייפגשו. בלוריאן מול טילמן בסיבוב הקודם/GettyImages, Christof Koepsel

גרמניה הגיעה לישראל במצב רוח מרומם אחרי שניצחה 0:4 את לטביה ביום שישי ובידיעה שניצחון בפתח תקוה בהחלט יקרב אותה מאוד להבטחת המקום ביורו הבא ברומניה ובגאורגיה. ניצחון גרמני יגדיל את הפער מישראל לחמש נקודות ואחרי ה-2:3 הדרמטי בסיבוב הקודם, מקווים בגרמניה לעשות צעד ענק לעבר הבטחת מקומם באליפות אירופה, בידיעה שניצחון מחר ובמשחק הבא מול הונגריה יבטיח זאת.

מאליק תילמן, שחקן באיירן מינכן, אמר לקראת המשחק: "המשחק הקודם נגד ישראל היה קשה וצמוד מאוד, צריך לומר שהיה לנו מזל בסיום וכך ניצחנו, אבל אנחנו מגיעים בתחושה טובה למשחק מחר". בעוד בנבחרת הישראלית נמצאו חולי קורונה, הגרמנים שמחו שכל תוצאות הבדיקות חזרו שליליות.

הרכב משוער נבחרת גרמניה: נואה אטובולו, נואה קאטרבך, מקסימיליאן באוור, מרטון דרדאי, יושה וגנומאן, אנגלו שטילר, יונתן בורקארדט, טום קראוס, יאן תילמן, ג'יימי לבלינג, אנסגר קנאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully