וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד בגמר הפלייאוף, יתרון לרמלה בסדרה על ראשל"צ

כדורסל נשים: אשדוד השלימה 0:3 בסדרה על מכבי חיפה עם 68:79 בחוץ, רמלה גברה 74:80 על מחזיקת הגביע הטרייה ועלתה ל-1:2. דניאלה ראובן מונתה למאמנת א.ס. רמת השרון

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

משחקי חצי גמר ליגת העל בכדורסל נשים נמשכו הערב (שני) עם שני מפגשים. מכבי אשדוד השלימה 0:3 בסדרה על מכבי חיפה ועלתה לגמר הפלייאוף, הפועל ראשון לציון נכנעה בביתה לאליצור נווה דוד רמלה ונקלעה לפיגור 2:1 בסדרה.

ויקטוריה ויויאנס, שחקנית מכבי אשדוד. מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
אשדוד בגמר. ויויאנס/אתר רשמי, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי חיפה - מכבי אשדוד 79:68 (3:0 בסדרה)

אחרי יותר משבוע של מנוחה, למכבי חיפה היו את כל הסיבות להגיע מפוקסת למשחק השלישי מול מכבי בנות אשדוד, שמצדה חוותה הפסד מביך לחולון בחצי גמר גביע המדינה. אלא שחיפה לא באמת הצליחה להיכנס למשחק לאורך כל המחצית הראשונה.
ברבע הראשון ויקטוריה ויויאנס ניצלה חולשה התקפית של צ'לסי הופקינס וקשיים של ברניס מוסבי בצבע מול קלסי בון. אשדוד הגדילה את הפער לדו ספרתי בתחילת הרבע השני, לקראת סיום המחצית ההגנה הירוקה התהדקה והורידה מעט את האחוזים המצוינים של אשדוד, אבל זה לא מנע מהאורחות לרדת להפסקה ביתרון 36:40.

הרבע השלישי נפתח בהסתערות של אשדוד והזרות של חיפה היו רחוקות מלהושיע. כשחיפה כבר קלעה, היא סבלה מירידה מרושלת להגנה, ואשדוד ידעה לנצל זאת היטב ולהרחיב את הפער ל-15 הפרש. ככל שאשדוד הפכה רגועה יותר, כך חיפה נראתה מתוסכלת יותר. היא הייתה רחוקה מליצור איזושהי ריצה שתחזיר אותה לעניינים ולקראת סוף הרבע התחושה הייתה שהפסד ב-24 הפרש, כמו במשחק השני בסדרה, הוא תרחיש הגיוני.

קריסטל וון עוד ניסתה לייצר נקודות מהירות לזכות חיפה, אבל לאורך כל הרבע, המשחק והסדרה כולה, זה לא נראה היה כוחות. משחק קבוצתי של אשדוד, שבו חמש שחקניות קולעות בספרות כפולות, היה מעבר למה שחיפה מסוגלת להתמודד איתו. זה נגמר 68:79 לזכות אשדוד, שמכריעה את הסדרה ב-0:3 חד וחלק ומבטיחה את מקומה בגמר הפלייאוף.

קלעו לחיפה: וון 20, מוסבי 17, הופקינס 11, זינגר 7, אלון 6, קסטן 5, כיוף 2.

קלעו לאשדוד: ויויאנס 22, דיין 13, בון 13, הייטאוור 12, כהן 10, פרסלי 9.

עוד בוואלה!

38 נקודות לאדם סמית', הפועל חולון הביסה 77:99 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
קריסטל דנג'רפילד, שחקנית אליצור רמלה. מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
ניצחון חוץ קריטי. דנג'רפילד/אתר רשמי, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הפועל ראשון לציון - אליצור נווה דוד רמלה 80:74 (2:1 בסדרה)

המארחת ומחזיקת גביע המדינה הטרייה צלפה חמש שלשות בארבע הדקות אך אחרי פסק זמן של שירה העליון היא לא קלעה נקודה לכל אורך שלוש הדקות האחרונות של הרבע הראשון, ורמלה ניצלה זאת כדי לרוץ 0:9 ולהשוות ל-23:23 בתום 10 הדקות הראשונות. אחרי רבע שני טוב של ג'ני סימס, ראשון לציון הוליכה 43:44 בהפסקה.

רמלה עלתה מפוקסת יותר לרבע השלישי: קורטני דגלאס דייקה כשקיבלה הזדמנויות ובתוך הצבע הייתה ראשל"צ מעט רכה בשל בעיית העבירות של קריסטי בלוק. החטיפה הרביעית והחמישית של בארון, ביחד עם קליעה מחוץ לקשת ביניהן אפשרה לרמלה לעלות ליתרון שיא של 52:59 ולהעביר את המומנטום לרמלה. ראשון לציון ניסתה לייצר ריצה משלה, אבל ארבע החטאות משלוש מנעו ממה להיכנס לקצב טוב ולרבע האחרון היא עלתה בפיגור 62:58.

פרט לסימס, שנתנה הצגה התקפית מכל, הישראליות של ראשון לא הצליחו להיכנס למשחק. עדן ציפל לא קלעה נקודה מאז הרבע הראשון וירדה לספסל בדקות המכריעות, אטינגר וקארש לא הצליחו לייצר נקודות במקומה. ההחטאה של סימס מתחת לסל פחות משתי דקות לסיום, במצב של פיגור 78:72, היה הקש ששבר את גב הגמל. רמלה רושמת ניצחון יוקרתי וחשוב מאין כמוהו - 74:80, שמעלה אותה ליתרון 1:2 בסדרת חצי הגמר.

קלעו לראשון לציון: סימס 31, כהן 12, בלוק 12, ציפל 8, רווח 5, אטינגר 4, קארש 2.
קלעו לרמלה: דנג'רפילד 24, קאנון 21, בארון 16, דגלאס 13, הרסלר 3, אייזנר 3.

דניאלה ראובן, מאמנת א.ס. רמת השרון. א.ס. רמת השרון, אתר רשמי
מאמנת חדשה ברמת השרון. ראובן/אתר רשמי, א.ס. רמת השרון

במקביל לשלבי ההכרעה, שאר קבוצות ליגת העל כבר מתכוננות לעונה הבאה. א.ס. רמת השרון הודיעה על מינויה של דניאלה ראובן למאמנת הקבוצה, וזו תהיה עונתה השנייה כמאמנת ראשית בליגה הבכירה אחרי שהעונה הדריכה את אליצור תל אביב.

אלי רבי, מנהל א.ס. רמת השרון אמר: "ראובן הוכיחה לא פעם שהיא משתייכת לרמות הגבוהות של מאמני כדורסל הנשים בישראל ואני בטוח שיחד עם ניסיון העבר המשותף שלנו נצליח להגשים את מטרות הקבוצה, הן מן ההיבט המקצועי ולא פחות חשוב, כמועדון עם דרך וחזון".

דניאלה ראובן אמרה: "אני נרגשת מאד על הבחירה בי. אין לי ספק שרמת השרון צריכה ויכולה להיאבק על כל התארים. שיתוף הפעולה הקודם שלי עם אלי רבי על הקווים בצוות המקצועי הסתיים בדאבל ועכשיו כמאמנת הראשית אשאף להצעיד את המועדון הזה הכי גבוה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully