וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס חשף שחולון מחפשת חיזוק ישראלי: "סמית' איש מיוחד"

28.3.2022 / 23:49

מאמן הפועל חולון אחרי הניצחון על הפועל תל אביב: "ויתרתי על המשחק הקודם, סמית' לא עשה פרצופים כשלא התלבש, היכולות מזכירות את ווילבקין". פרנקו: "אין קסמים וקיצורי דרך, הביכו אותנו"

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

הפועל חולון נחלה במשחקה האחרון הפסד כואב בכפר בלום נגד הפועל גליל עליון, שהוריד אותה לקרקע אחרי הבטחת המקום ברבע גמר ליגת האלופות של פיב"א. הערב (שני) הסגולים חזרו לעצמם עם 77:99 ענק על הפועל תל אביב, כאשר במוקד עמדה ההצגה של אדם סמית', שהשווה את השיא העונתי בליגה עם 38 נקודות וצלף תשע שלשות.

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
משחק מרשים. גודס/ברני ארדוב

מאמן הפועל חולון, גיא גודס, אמר בסיום: "אני גאה בשחקנים שלנו, בשבוע כזה, בלוח משחקים כזה. נסענו לגליל וקרה מה שקרה שם, לא הייתי מופתע. היה לנו אימון שחרור של 45 דקות, קצת לדבר על טקטיקה, לא מעבר לזה. מבחינתי כמאמן אתה לא יודע לאן זה הולך כשלהפועל תל אביב יש שבוע להתאמן ולהתכונן".

"הקהל שלנו נתן הצגה ולא נתן לשחקנים לחשוב על עייפות מסוימת. קלענו, נלחמנו, הגארדים נכנסו לריבאונד, הכל היה טוב. כשראינו את המשחק בגליל, זה היה טבעי שתהיה ירידה. אתה לא יכול להגיד להם שהכל חשוב, הרגשתי שקשה לדחוף אותם, במשחק שם פתחנו לא טוב וחזרנו, הם ברחו והבנתי שאנחנו לא בענף, ויתרתי על המשחק ולא נלחמתי. היה לי חשוב לתת לשחקנים לנוח. ניתן לחבר'ה לנוח מחר, ונלך לעוד מלחמה ביום חמישי. השחקנים מתים על האנרגיות האלה".

עוד בוואלה!

38 נקודות לאדם סמית', הפועל חולון הביסה 77:99 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
אדם סמית', שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
תצוגה אישית מופלאה. סמית'/ברני ארדוב

על ההתפוצצות של סמית' אמר גודס: "אדם הוא אדם מיוחד, אני לא אוהב לדבר על שחקנים ספציפיים, הכוח שלנו זה הקשיחות שלנו, יש לנו דברים טובים ודברים פחות טובים. יש משהו באדם, בשקט הנפשי שלו, ברוגע שלו, קבלת הסיטואציה. גם כשהוא לא התלבש הוא לא עשה פרצופים, הכל מובן וברור, הוא לא משתולל ומאבד את שפיות הדעת שלו. לקבוצה שחקנים כאלה משמעותיים, הם מרגיעים את הקבוצה. הוא בא לשחק חזק בכל ערב".

"אדם לאט לאט התפתח, לשחקנים לוקח זמן להיכנס לעניינים. הקבוצה רואה את היכולות שלו, גם אנחנו המאמנים, יש לו דברים מיוחדים. היכולת שלו לקלוע אוף דה דריבל מזכירה את סקוטי ווילבקין, זה לא רק ג'ו רגלנד וטיירוס מגי, נותן לנו עוד מימד מסוים. אני מסתכל גם על רפי מנקו שסיים עם פלוס מינוס של 29, עשה עבודה מדהימה".

"אנחנו חושבים על להתחזק בעוד שחקן ישראלי, מסתכלים קדימה קצת, אין משהו כזה. אם מסתכלים קדימה וצריך לרשום את כל הזרים לסדרה, חסר לנו גבוה. אם נמצא שחקן, אני מאמין שנעשה את זה. אין בנמצא מישהו, אבל אנחנו חושבים על זה".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ערב שירצה לשכוח. פרנקו/ברני ארדוב

המאמן המפסיד, דני פרנקו, סיכם: "היה משחק לא טוב ושבוע לא טוב שלנו, באנו אחרי ניצחון חשוב ויפה על הפועל חיפה בשבוע שעבר, נקלענו לסיטואציה לא טובה לאורך השבוע, הסתבר בדיעבד שאין קסמים ואין קיצורי דרך. ככה נראינו על המגרש, חבל לי מסיבה אחת. ליד הספסל שלנו היה יציע מפוצץ שנתן אווירה של משחק גדול. לא הבאנו את עצמנו למעמד. בדיעבד כנראה לא יכולנו, אתה רוצה שזה ייראה יותר טוב בשני צידי המגרש. חולון הביכו אותנו, הם באו להגיב ולהחזיר את הגאווה שלהם, הם עשו את זה כמו שצריך. לצערי לא היינו מספיק תחרותיים. השחקנים שלי היו חלק מהאירוע ורצו על המגרש, אבל גם זה לא היה נעים למי שהיה ביציע. יש לנו שבוע שנצטרך לעשות יותר טוב, בשאיפה שנהיה יותר בריאים".

"לא הצלחנו לעצור אף אחד, זה שהיו כאלה שקלעו פחות נקודות מסמית' לא אומר שהם היו פחות טובים. הגנת האחד על אחד שלנו לא הייתה מספיק אגרסיבית. לחולון יש המון כוח אש, בטח פה בבית, בפיזיות שידענו להביא מול חמישה זרים אינטנסיביים, לא היינו יכולים לנצח את המשחק הזה בשום מצב. ראינו את גליל עליון, קבוצה שאנחנו מכבדים אותה מאוד, אנחנו והם רוצים לנצח, מי שיהיה יותר טוב ינצח. היינו מוכנים אבל ברמת הביצוע לא היינו מספיק טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully