וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: הפועל אשדוד מחזיקת הגביע בכדוריד

בגמר הראשון זה 22 שנה ללא נציגה מראשון לציון, האדומים מעיר הנמל ניצחו 20:25 ומנעו מא.ס רמת השרון זכייה בתואר ראשון בתולדותיה

שמרה על התואר: הפועל אשדוד היא מחזיקת גביע המדינה בכדוריד גם לשנת 2022, לאחר שהערב (שני) ניצחה 20:25 את א.ס רמת השרון, עבורה הייתה זו הפעם הראשונה במעמד גמר הגביע.

זה היה גמר גביע היסטורי לאור העובדה שלראשונה מאז שנת 2000 לא הייתה לראשון לציון נציגה במעמד הנכסף, אבל מחזיקת הגביע מהעונה שעברה המשיכה עם המגמה של השנים האחרונות, זכתה בגביע שני ברציפות שמצטרף לאליפות בה זכה המועדון מ-2019 וכן לגביע ווינר של קדם העונה הנוכחית.

הפועל אשדוד מחזיקת גביע המדינה בכדוריד 2021/22. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
גביע המדינה השני ברציפות. הפועל אשדוד חוגגת/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הקבוצה של אנדראה ווקייביץ', שסיימה את העונה הסדירה בליגה כסגנית של רמת השרון, סיפקה מחצית שנייה מעולה אחרי 8:8 עד להפסקה, ועם יכולת גדולה של השוער הוותיק הסרבי מילאן קוסאנוביץ', הצליחה לייצר פער משמעותי שהספיק לה עד לסיום. מהצד השני, הקבוצה מהשרון פספסה הזדמנות לקטוף תואר ראשון בתולדות המועדון.

כבשו לאשדוד: ריסטו וויצ'יץ' ושחר לוין 6 כ"א, ניבו לוי 5, עומרי קושמרו 4, עמית סטלמן 2, אלכסנדר באביץ' וסטפן איליץ' 1 כ"א. מילאן קוסאנוביץ' סיפק 13 עצירות ב-39%.

כבשו לרמת השרון: מילאן פבלוביץ' 5, רם טורקניץ 4 (3 בפנדלים), איוון מושיץ' 3, יוסי אפו, דניאל צרפתי ועמית מוטולה 2 כ"א, עדן ג'ינג'יחשווילי ודניאל שקלים 1 כ"א. טומיסלב סטויקוביץ' סיפק 18 עצירות ב-44%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully