וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל שפל: המשחק בו שתי הקבוצות עשו הכל כדי להפסיד

דפירו והיברניאנס המלטזיות העבירו שש דקות שלמות מבלי לקלוע, רק בשביל לקבל יריבה נוחה יותר בפלייאוף. צפו בפיאסקו הענק

תקציר כדורסל טורקי: אנאדולו אפס - פטקים ספור 83:97/ספורט1

פיאסקו רציני התרחש שלשום (שבת) בליגת הכדורסל הבכירה במלטה. דפירו אירחה את היברניאנס במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה, במשחק שהשליך ישירות על זהות היריבות של כל קבוצה בפלייאוף. אלא ששתי הקבוצות התייצבו למשחק במטרה להפסיד אותו על מנת לקבל את היריבה היותר נוחה להן בפלייאוף, ובסרטון שהפך ויראלי ברשתות תועדו שש הדקות האחרונות במשחק, שסיפקו את המחזה הכי לא ספורטיבי שניתן לדמיין.

במצב של 68:69 לדפירו, שתי הקבוצות הפסיקו לנסות לקלוע ופשוט העבירו את הזמן עד לסיום המשחק מבלי לזרוק אפילו פעם אחת, כשהשחקנים מזייפים איבודי כדור במסירות רעות או מבזבזים את שעון 24 השניות בכל התקפה. בשלב מסוים, דפירו אף ניסתה לקלוע סל עצמי, דבר שלמרבה האירוניה היה גורר שריקה לעבירה טכנית נגדה ומעניק הזדמנות ליריבה לקלוע מקו העונשין.

על פי דיווח ב"טיימס אוף מלטה", איגוד הכדורסל המקומי פתח בחקירה של המקרה ושתי הקבוצות חשודות במכירת המשחק. את העונה הסדירה דפירו סיימה במקום השני בטבלה, בעוד היברניאנס רביעית.

אגב, לפני שאתם ממהרים לשפוט, זה הזמן להזכיר שחזינו לא אחת בדברים דומים גם מקבוצה ישראלית, אפילו הבכירה שבהן: מכבי תל אביב. כזכור, ב-1998 הצהובים ניסו להפסיד בהפרש גדול לציבונה זאגרב על מנת לקבל יריבה נוחה יותר, ובעונת 2015/16 מכבי עשתה הכל כדי להגיע להארכה נגד דרושפאקה, לאחר שהבינה כי אין לה מספיק זמן על מנת לנצח בהפרש הדרוש בשביל לעלות שלב.

  • עוד באותו נושא:
  • מלטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully