וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים למען זכויות בעלי חיים תובעים את בן צ'ילוול אחרי ש"נלחם" עם טיגריס

29.3.2022 / 7:13

המגן השמאלי של צ'לסי תועד "משחק" במשיכת חבל עם טיגריס בגן חיות בפלורידה, ומאז הפרסום נמצא תחת מתקפה. עד ראייה סיפר: "לא היה בזה שום דבר מבדר, זאת התעללות לשמה"

תקציר: מידלסברו - צ'לסי 2:0/ספורט1

בן צ'ילוול נמצא תחת מתקפה מצד ארגונים של זכויות למען בעלי חיים בבריטניה ובארצות הברית, בעקבות סרטון בו הוא ושלושה מחבריו נראים כשהם מתעללים בטיגריס בגן חיות בפלורידה.

המגן השמאלי של צ'לסי (25), שסובל מפציעה שתשבית אותו עד סוף העונה, מבלה את הימים האחרונים בארצות הברית ובסרטון שהועלה לאינסטגרם בו הוא נראה משועשע ומחויך כשהוא וחבריו "משחקים" במשיכת חבל עם הטיגריס מעבר לכלוב. לקצה של החבל קשרו צ'ילוול וחבריו פיסת בשר, ובסופו של דבר, כפי שציינה אחת מחברותיו שהעלתה את הסרטון לרשת, "הטיגריס ניצח, אבל גם אנחנו".

הסרטון המדובר

"לא היה בזה שום דבר מצחיק או מבדר. בן והחברים שלו פשוט התעללו בטיגריס האומלל, זאת הייתה התעללות לשמה", אמר עד ראייה ל"סאן". "הם לא מתייחסים אליו בכבוד, זה פשוט משעשע אותם, למרות שהטיגריס האומלל נראה מסכן וחלש".

ארגון RSCPA, התומך בזכויות בעלי חיים בבריטניה, החליט להגיש תביעה נגד צ'ילוול בגין התעללות בבעל חיים חסר ישע. "הסרטון הזה לא תורם לכבודו של חיות הבר, ואסור שישמש אנשים אחרים למטרות בידור והנאה", הסבירו.

שחקן צ'לסי בן צ'ילוול "מתעלל" בנמר. מתוך טוויטר, צילום מסך
רק אותך זה משעשע. צ'ילוול והטיגריס האומלל/צילום מסך, מתוך טוויטר

הסרטון של צ'ילוול מגיע שבועות ספורים אחרי מקרה של קורט זומה, שתועד מתעלל בחתול וספג קנס של 250 אלף ליש"ט מווסטהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully