וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רומן אברמוביץ' ופעילי שלום אוקראינים סבלו מתסמיני הרעלה"

בעלי צ'לסי ולפחות שני נציגים שנועדו בקייב החודש פיתחו תסמינים כגון עיניים אדומות ודומעות ועור מתקלף בפנים ובידיים

תקציר: מידלסברו - צ'לסי 2:0/ספורט1

מאז תחילת המלחמה בין רוסיה לאוקראינה לפני כחודש, האוליגרכים הרוסים סבלו מסנקציות שהופעלו נגדם מצד העולם המערבי. אחד מאותם הוא רומן אברמוביץ', בעלי צ'לסי, שראה כיצד ממשלת בריטניה מקפיאה את כל עסקיו, דבר שלא הותיר לו ברירה אלא להודיע על העמדת המועדון למכירה.

בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ'. רויטרס
מטרה של הרוסים? אברמוביץ'/רויטרס

אברמוביץ', שאף הודיע כי יתרום את הרווחים ממכירת הקבוצה האנגלית למען סיוע הומניטרי באוקראינה, משתתף בשבועות האחרונים במשא ומתן בין רוסיה לאוקראינה. ראש ממשלת אוקראינה וולודימיר זלנסקי אף ביקש מנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שלא להטיל סנקציות על אברמוביץ' בשל היותו חלק מהמתווכים, ועל פי דיווח שפורסם היום ב"וול סטריט ג'ורנל", אברמוביץ', יחד עם לפחות שני פעילי שלום אוקראינים, סבלו מתסמינים של הרעלה לאחר אחת הפגישות בתחילת החודש.

האוליגרך והנציגים מהצוות האוקראיני נפגשו בקייב בתחילת החודש וכעבור מספר שעות החלו לסבול מעיניים אדומות ודומעות ומעור מתקלף בפנים ובידיים. אברמוביץ' ושני אנשים נוספים התלוננו על התסמינים, בעוד אדם נוסף שהיה איתם לא נפגע. למחרת הם עזבו את קייב ועשו את דרכם לעיר לביב ומשם עברו את הגבול לפולין והמריאו לטורקיה, אך בין לבין נבדקו על ידי חוקרי נשק כימי ועלתה הסברה האפשרות כי מתנגדים רוסים לניסיונות התיווך ניסו לפגוע בהם.

לפני מספר ימים דווח כי אברמוביץ' העביר לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין הודעה בכתב ידו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, בו מוצגים התנאים הראשוניים של אוקראינה לעצירת המלחמה. תגובתו הראשונית של פוטין לאברמוביץ', על פי הדיווח, הייתה למסור לזלנסקי "שאזרוק את המכתב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully