וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אברמוביץ' איבד את הראייה למשך שעות", צ'לסי חוששת: "זה עלול לסבך אותנו"

האוליגרך הרוסי יצא מכלל סכנה ומתאושש בטורקיה אחרי ניסיון ההרעלה שעבר כביכול: "המטרה הייתה להפחיד אותו, לא להרוג". ב"דיילי מייל" חושפים: צ'לסי עדיין מתקשה למכור כרטיסים בגלל הסנקציות נגדו, וחוששת שעסקת המכירה תתעכב לאור ההתפתחויות

תקציר: מידלסברו - צ'לסי 2:0/ספורט1

בצ'לסי עוקבים בדאגה אחרי מצבו של רומן אברמוביץ', שעבר כביכול ניסיון הרעלה כימית או ביולוגית במסגרת אחת הפגישות שקיים במטרה לקדם את שיחות השלום בין אוקראינה לרוסיה. אברמוביץ', שנחשב למקורבו של ולדימיר פוטין, ניסה כביכול לתווך בשיחות השלום, אבל לטענת עורכי דינו, הוא ושני פעילים שלום אוקראינים סבלו מתסמינים של הרעלה לאחר אחת הפגישות בתחילת החודש.

לפי הדיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", עיניו של אברמוביץ' החלו להאדים ולדמוע אחרי הפגישה, והעור בפניו ובידיו החל להתקלף. מקורב לאברמוביץ' צוטט ב"גרדיאן" כאומר ש"אברמוביץ' אף איבד את הראייה למשך כמה שעות", עד שקיבל טיפול מהיר בבית חולים בטורקיה וחלה הטבה במצבו.

מאז אברמוביץ' יצא מכלל סכנה, והוא ממשיך להתאושש מהמתקפה כביכול. לפי רשת "סקיי", "מצבו של אברמוביץ' בסדר גמור עכשיו. התסמינים נעלמו ומבחינה רפואית, לא נותר כל זכר לניסיון הרעלה". עדיין לא ברור מי בדיוק עומד מאחורי ניסיון ההרעלה, אולם מקורבים לאברמוביץ' אמרו ל"סאן" שלהערכתם מדובר בקיצונים רוסיים שמנסים לחבל בשיחות השלום.

הבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ. Paul Gilham, GettyImages
מתאושש. אברמוביץ'/GettyImages, Paul Gilham

כמו כן, לפי דיווחים נוספים, המינון של החומר המסוכן שהופעל נגד אברמוביץ' לא היה גבוה במיוחד, ו"קרוב לוודאי שלא הייתה ביכולתו לגרום לסכנת חיים", אלא נועד בעיקר "להפחיד" את אברמוביץ' ואת פעילי השלום.

כאמור, בצ'לסי עוקבים בדאגה אחר הדיווחים, בין היתר משום שלאברמוביץ' עדיין יש שליטה מסוימת על הקבוצה, והעובדה שהמועדון עדיין לא נמכר משאיר את הקבוצה בערפל. ב"דיילי מייל" דווח שצ'לסי מתקשה למכור כרטיסים למשחקים אחרי שקיבלה אישור מיוחד לעשות זאת במשחקי ליגת האלופות והגביע האנגלי, משום שחברת "אמריקן אקספרס" דוחה שוב ושוב את כרטיסי האשראי של המועדון בשל שיוכו לאברמוביץ'.

במועדון חוששים שההתפתחויות סביב אברמוביץ' "יסבכו את כל ההתנהלות השוטפת של הקבוצה", ובתרחיש מסוים אף עלולה לעכב את עסקת המכירה של המועדון, משום שאברמוביץ' יהיה טרוד בענייניו הרפואיים. "ממשלה בריטניה יכולה להחליט שצ'לסי לא זקוקה לשום דבר מאברמוביץ', אבל לא נראה שזה נמצא בראש סדר העדיפויות כרגע", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully