וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן עם שיא קריירה, מילאנו הבטיחה ביתיות בפלייאוף

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 23:37

הישראלי הפציץ 20 נקודות, כולל 5 שלשות, והוביל את קבוצתו ל-57:66 בחוץ על פנרבחצ'ה. האיטלקים גברו 77:84 על באיירן

תקציר כדורסל טורקי: אנאדולו אפס - פטקים ספור 83:97/ספורט1

שני משחקי השלמה נערכו הערב (שלישי) ביורוליג בנוסף למשחקה של מכבי תל אביב שניצחה את פנאתינייקוס. אלבה ברלין רשמה 57:66 על פנרבחצ'ה כשיובל זוסמן רושם שיא קריירה עם 20 נקודות. מילאנו גברה 77:84 על באיירן מינכן לאחר שהייתה בפיגור דו ספרתי, והבטיחה את יתרון הביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף.

סרחיו רודריגס שחקן מילאנו. רויטרס
מילאנו הבטיחה את אחד מבין ארבעת המקומות הראשונים. רודריגס/רויטרס

מילאנו - באיירן מינכן 77:84

לאחר ששבו לנצח במחזור שעבר עם ניצחון על אנאדולו אפס, הבטיחו הערב השחקנים של אטורה מסינה את אחד מבין ארבעת המקומות הראשונים בתום העונה הסדירה ולפיכך את יתרון הביתיות בסדרת רבע הגמר. האורחת הובילה לאורך כל המחצית הראשונה, אך רבע השלישי מוצלח של המארחת איפשר לה ליטול את ההובלה. שאבון שילדס הוליך את קלעי המנצחת עם 22 נקודות, אך קייל היינס גנב את ההצגה במילאנו כשהגיע ל-3,000 נקודות בקריירת היורוליג שלו. ולדימיר לוצ'יץ' היה טוב מאוד בשורות הבווארים (26), אך זה לא עזר לבאיירן לצאת עם ניצחון.

עוד בוואלה! ספורט

5 נקודות לזוסמן בתבוסת אלבה ברלין, 7 למדר בהפסד פרטיזן

לכתבה המלאה
יובל זוסמן, אלבה ברלין. דני מרון
תצוגת שיא, סחטיין. זוסמן/דני מרון

פנרבחצ'ה - אלבה ברלין 66:57

הקבוצה הגרמנית עם ניצחון שני שאפילו שומר עבורה על סיכוי לעלות לפלייאוף. מנגד, פנרבחצ'ה עם הפסד שכנראה גומר את הסיפור שלה. יובל זוסמן רשם שיא קריירה עם 20 נקודות (5 מ-9 לשלוש) ושיפר את השיא הקודם שלו, אז קלע 15 במדי מכבי תל אביב מול צסק"א מוסקבה. ג'יילן סמית' המשיך בכושר הטוב שלו עם 14 נקודות ו-6 אסיסטים, מאודו לו קלע 9, אוסקר דה סילבה קלע 8 וקלט 9 ריבאונדים. מליח מחמטוילו הוביל את קלעי פנר עם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully