וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 נקודות לזוסמן בתבוסת אלבה ברלין, 7 למדר בהפסד פרטיזן

ללא בלאט החיובי לקורונה, חטפה הקבוצה מהבירה 81:64 מחמניץ. הסרבים נכנעו 81:79 לצ'דביטה. ברצלונה הופתעה 83:72 נגד חובנטוד בספרד. בטורקיה: ניצחון לאנאדולו אפס

תקציר כדורסל טורקי: אנאדולו אפס - פטקים ספור 83:97/ספורט1

אלבה ברלין הופתעה הערב (ראשון) בסמדרת המחזור ה-27 בליגה הגרמנית כשהובסה 81:64 על ידי חמניץ. הקבוצה מהבירה פתחה דווקא די טוב את המשחק והוליכה בסיום הרבע הראשון, אך המארחת ענתה ברבע של 11:21 והשתלטה על המשחק בדרך לניצחון נהדר מבחינתה.

יובל זוסמן קלע 5 נקודות עבור אלבה, בעוד תמיר בלאט שנמצא חיובי לקורונה לא שיחק. אוסקר דה סילבה הוליך את קלעי המפסידה עם 18 נקודות, בעוד אייזאה מייק הוליך את קלעי המנצחת עם 19. במשחק נוסף שנערך המחזור הביסה באיירן מינכן 64:93 את קריילזהיים מרלינס.

יובל זוסמן, אלבה ברלין. דני מרון
הפסד מפתיע לאלבה. זוסמן/דני מרון

הליגה האדריאטית

ים מדר ופרטיזן בלגרד נכנעו הערב לצ'דביטה אולימפיה בתוצאה 81:79. הסרבים הובילו במשך כל המשחק וצעדו ביתרון 69:77 לקראת הסיום, אלא שצ'דביטה סגרה את ההתמודדות בריצת 2:12. מדר סיים עם 7 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בכמעט 28 דקות. יאקה בלאזיץ' הוליך את קלעי שתי הקבוצות עם 25 נקודות, בפרטיזן בלט אלכסה אברמוביץ' עם 21.

עוד בוואלה! ספורט

"המאמנים אמרו לי 'כריסטיאן, זה היסטורי'": 30 שנה ל"זריקה"

לכתבה המלאה

טורקיה

אלופת היורוליג אנאדולו אפס התאוששה מההפסד האחרון באירופה למילאנו כשניצחה בביתה 83:97 את פטקים ספור במסגרת המחזור ה-25 בליגה הטורקית. רודריג בובואה הוליך את קלעי המנצחת עם 18 נקודות, והיא במקום השני בליגה אחרי פנרבחצ'ה.

רודריג בובואה שחקן אנאדולו אפס. Quality Sport Images, GettyImages
הוליך את קלעי אנאדולו. בובואה/GettyImages, Quality Sport Images

ספרד

ריאל מדריד הביסה 77:92 את פואנלברדה במסגרת המחזור ה-25 בליגה הספרדית והתאוששה מההפסד הדרמטי למכבי תל אביב בחמישי האחרון. תומא הרטל הוליך את קלעי הבלאנקוס עם 21 נקודות, להן הוסיף 6 אסיסטים. במשחק נוסף, המוליכה ברצלונה הופתעה על ידי חובנטוד בדאלונה בדרבי הקטלאני. חובנטוד ניצחה 72:83 ועלתה למקום הרביעי, בעוד החבורה של שאראס נותרה במקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully