וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן וושינגטון מזהה את השיפור אצל דני אבדיה: "סימן טוב עבורו, ועבורנו"

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 10:09

אחרי שקבע שיא קריירה מול דטרויט, אבדיה סייע לושינגטון לרשום ניצחון שני רצוף, הפעם מול גולדן סטייט. ווס אנסלד החמיא: "הוא לא יקלע כל משחק 21 נקודות, אבל משמח לראות אותו ככה". ובינתיים בגולדן סטייט הצונחת, דריימונד גרין "מרגיש נורא"

דני אבדיה מדבר אחרי הדאבל-דאבל מול דטורויט/האתר הרשמי של וושינגטון בעברית

עדיף מאוחר מאשר לעולם לא: גם אם העונה הנוכחית גמורה, וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה מצליחים להתעורר. הלילה הוויזארדס רשמו ניצחון שני ברציפות, כשגברו 115:123 על גולדן סטייט. אבדיה השלים עוד משחק מעודד, כשקלע 14 נקודות באחוזים טובים: 5 מ-9 מהשדה, 3 מ-4 מהשלוש (1 מ-2 מהעונשין). הישראלי הוסיף עוד 7 ריבאונדים, חטיפה אחת ו-4 אסיסטים ב-28 הדקות שלו, ושוב נראה מלא ביטחון, כשהוא מציג שילוב של חדירות אגרסיביות לסל יחד עם קליעות מבחוץ. זאת פעם שלישית ברציפות שאבדיה מסיים משחק עם מספר דו ספרתי של נקודות, ובסך הכל פעם שישית בשמונת המשחקים האחרונים. כזכור, במשחק הקודם של וושינגטון, מול דטרויט בליל שישי, אבדיה קבע שיא קריירה של 21 נקודות.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס, קולע מול גולדן סטייט. רויטרס
הקליעות מתחילות להיכנס. אבדיה/רויטרס
דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס, מול גולדן סטייט. Kevin Dietsch, GettyImages
דוהר קדימה. אבדיה/GettyImages, Kevin Dietsch

הלילה היה זה קורי קיספרט שקבע שיא קריירה, וקלע 25 נקודות. אווה ואלאס, כתבת "וושינגטון פוסט", כתבה ש"הוויזארדס מנסים לנצל את המשחקים האחרונים של העונה המבולגנת שלהם כדי להעמיד יסודות לקבוצה מנצחת בעתיד, כך ששני ניצחונות רצופים אמורים לגלרום למאמן ווס אנסלד לחייך קצת. היכולת של קיספרט הלילה מצטרפת למה שעשה לפני יומיים דני אבדיה, כשקלע גם הוא שיא קריירה".

אנסלד אמר אחרי הניצחון השני הרצוף: "זה מרגיש טוב. למרבה הצער, עבר הרבה זמן". המאמן החמיא לצעירים העולים של הוויזארדס, ואמר: "לראות אותם עושים מהלכים גדולים ברגעי ההכרעה, בדיוק כשהיינו צריכים אותם, זה משמח. זאת הזדמנות עבור השחקנים להראות ממה הם עשויים. שמחתי לראות אותנו מחלצים את זה מעצמנו".

מאמן הוויזארדס החמיא לאבדיה במיוחד, שהמשיך את המומנטום: "הוא עשה הרבה דברים טובים. בדטרויט הוא נכנס לעניינים מוקדם וקלע טוב, קצת נחלש בקליעה במחצית השנייה, אבל היה לו משחק טוב, שלם, וזה המשיך הלילה, כי הוא פתח עם הרבה אנרגיה, וזה סימן טוב, היכולת הזו להביא את עצמו משחק אחרי משחק. הוא לא יקלע כל משחק 21 נקודות, אבל לייצר זריקות טובות, לא רק לו אלא גם לחברים, להוביל משחק, להיות יעיל בכל הפעולות שלו - זה משהו שהוא יכול לשלוט עליו, וזה סימן טוב עבורו, ועבורנו".

דריימונד גרין מתוסכל במהלך עוד הפסד של גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
מתוסכל מאוד. גרין/GettyImages

במקביל, גולדן סטייט ממשיכה בנפילה שלה. העובדה שהיא שיחקה הלילה בלי סטפן קרי, אנדרה איגודלה וג'יימס וייסמן לא יכולה לשמש תירוץ, כשמנגד הוויזארדס שיחקו בלי בראדלי וקייל קוזמה. הווריירס קיבלו לאחרונה בחזרה את דריימונד גרין, שחזר לפני שבועיים אחרי 11 שבועות בחוץ בגלל פציעה בגב, אבל גולדן סטייט נחלה הלילה הפסד חמישי בששה משחקים, ובשבעת המשחקים שלו מאז שובו - מאזן הפלוס-מינוס שלו עומד על 41- בדקות שלו על המגרש, הכי נמוך בקבוצה.

"מעולם לא הייתי בקבוצה שהופכת לגרועה יותר ברגע שאני עולה למגרש", אמר גרין, שבמשחק היחיד שבו גולדן סטייט ניצחה מאז חזרתו, הוא לא שיחק. הלילה הוא סיים עם 7 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ומאזן פלוס/מינוס של 20-. בשלב כלשהו וא עשה שלוש עבירות רצופות על פורזינגיס, ולאחר מכן קיבל טכנית. "אני מרגיש נורא, אומנם בריא, אבל מרגיש נורא", אומר גרין, "אני יודע שחזרתי אחרי 11 שבועות, שמתוכם בשבעה אושמונה לא יכולתי לגעת בכדור, כך שאני לא צריך להחמיר עם עצמי, אני מודע לזה, אבל הציפייה שלי מעצמי היא להצטיין, ואני לא עושה את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully