וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בנס ציונה על שיבוץ השופטים להפועל חיפה: "מזלזלים במשחק"

27.3.2022 / 15:35

למשחק, שעשוי לקבוע את זהות העולה לבית העליון, לפלייאוף ולאירופה בעונה הבאה, שובצו גוריון, מועלם ורימון, ובמועדון לא מוכנים לכך: "נעשה כל שביכולתנו כדי לשנות". בקבוצה אף טוענים כי לגוריון ורימון חשבון עמם

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

כעס גדול בעירוני נס ציונה על שיבוץ השופטים לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ביום רביעי הקרוב. המשחק הוא ההזדמנות האחרונה של הכתומים להיכנס לבית העליון, להבטיח את מקומם בפלייאוף כבר בשלב הזה וככל הנראה גם השתתפות באירופה, ובקבוצה טוענים כי שלישיית השופטים ארז גוריון, כפיר מועלם ופיני רימון, ששובצו למשחק, לא מקובלת עליהם ולא תואמת את המעמד.

"משחק כזה, עם כל המשמעויות שלו, דורש מאיגוד השופטים להציב לפחות אחד מחמשת השופטים הבכירים בארץ. במקום זה עושים צחוק מהעבודה ומתיישרים לפי הכעס של הפועל חיפה מהשבוע שעבר", אמר אחד מאנשי נס ציונה היום (ראשון). "אנחנו לא מוכנים לשיבוץ הזה ונעשה כל שביכולתנו כדי לשנות אותו. זה משחק שהשלכותיו הכלכליות שלו משמעותיות עבורנו, וגם עבור הפועל חיפה. באיגוד השופטים מזלזלים במשחק". אגב, איגוד השופטים כבר שינה את השיבוץ המקורי שלו למשחק, כשהעביר ממנו את רותם קוזה ושיבץ במקומו את כפיר מועלם.

ארז גוריון שופט כדורסל עם עומר אסתרון. דני מרון
בנס ציונה לא רוצים אותו. גוריון (משמאל)/דני מרון

מלבד השיבוץ, שטומן בתוכו שלושה שופטים שאינם נחשבים לבכירים ביותר בליגה, בנס ציונה טוענים כי שניים מהשופטים במשחק הקרוב, ארז גוריון ופיני רימון, בעלי חשבון עתיק עם הקבוצה. "הם שפטו במשחק המפורסם בו נשדדנו נגד מכבי תל אביב בגביע, כשהיינו בליגה הלאומית", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "היה אפשר לצפות ממשבצי השופטים להפעיל קצת שיקול דעת, אבל זה מהם והלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully