וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס זכה בפרס "השחקן הגרוע של השנה" בטקס פטל הזהב

כוכב הלייקרס כנראה יזנח את קריירת הקולנוע שהחלה ב"ספייס ג'אם: אגדה חדשה" לאור התארים המפוקפקים שגרף בטקס שעוסק בביצועים הגרועים ביותר על המסך

לברון ג'יימס הוא ללא ספק אחד הכדורסלנים הטובים בתולדות הענף ובין שלל הישגיו האישיים והקבוצתיים לזכותו גם ארבע אליפויות בשלוש קבוצות שונות, אבל הלילה (בין שבת לראשון) הוא זכה בפרס נוסף - אבל לא כזה שהוא יתגאה בו.

לברון זכה בתואר השחקן הגרוע של השנה בטקס "פטל הזהב" (פרסי הראזי הידועים לשמצה), תחרות שנערכה לראשונה בשנת 1980 והשנה הייתה זו המהדורה ה-42 שלה. בשונה מטקס פרסי האוסקר הידוע, בטקס פרסי פטל הזהב המטרה היא להציג את הביצועים הגרועים ביותר בתעשיית הקולנוע האמריקאית בשנה החולפת, כשגם הקהל הרחב משתתף בהצבעה ובבחירה.

אמנם לברון ג'יימס השתתף בסרט "ספייס ג'אם: אגדה חדשה" בתפקיד עצמו, אבל הקהל האמריקאי (וכנראה לא רק הוא) כלל לא התרשמו מביצועיו על הסרט והעניקו לו את הפרס השנוי במחלוקת. יתרה מכך, לברון ג'יימס קטף פרס נוסף בעל כורחו כשהוענק לו גם "פרס פטל הזהב לזוג הגרוע ביותר על המסך" - רק שבמקרה שלו מדובר בשילוב שלו עם הדמויות המיוצרות של וורנר בראדרס.

הסרט "ספייס ג'אם: אגדה חדשה" גם נבחר לסרט הגרוע ביותר שנעשה לו חידוש, אבל לשמחת ג'יימס ושלל המעורבים בסרט, היו סרטים גרועים יותר - מעל כולם "דיאנה: המחזמר" בהפקת נטפליקס. הסרט על הנסיכה "דיאנה" היה "המנצח הגדול" של הערב, עם ארבעה פרסים: הסרט הכי גרוע, הבימוי הכי גרוע, שחקן המשנה הכי גרוע והשחקנית הכי גרועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully