וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדברג יערוך הופעת בכורה, ברומר מתלבט עדיין בין דוד לבריבו

26.3.2022 / 11:00

בלם מכבי חיפה ישחק בגרמניה לראשונה בחייו בנבחרת הבוגרת, גם שני החלוצים שמתמודדים על מקום בהרכב צפויים להופיע לראשונה במדים הלאומיים

המנהל המקצועי של נבחרת ישראל יוסי בניון במסיבת עיתונאים אחרי פיטורי מרקו בלבול/צילום: צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

בשנת 2002 אירחה גרמניה את ישראל למשחק ידידות בו הכחולים-לבנים עוד הוליכו במחצית, אבל ירדו ב-7:1 צורם. כעבור עשור, במאי 2012, שוב ישראל התארחה בגרמניה והפעם זה הסתיים ב-2:0. עוד עשור חלף והערב (שבת, 22:45) ייפגשו נבחרות גרמניה וישראל למשחק הידידות החמישי ביניהן לאורך השנים.

שחקן וולפסברגר תאי בריבו. Severin Aichbauer, GettyImages
גם עבורו תהיה זו בכורה, השאלה מי יפתח בחוד. בריבו/GettyImages, Severin Aichbauer

המאמן הזמני גדי ברומר סיים את ההכנות למשחק אתמול (שישי) בערב, כאשר על פי האימון המסכם נראה כי ההתלבטות היחידה של המאמן היא בין תאי בריבו לדין דוד בחוד, לאור היעדרותם של ערן זהבי ושון וייסמן מהסגל.

דוד, אגב, רשם שמונה הופעות וכבש שער אחד במדי הנבחרת הצעירה, אולם לא זכה לשחק בבוגרת וזהו זימון הבכורה שלו לנבחרת הבוגרת - כמו גם של בריבו שכבש פעמיים ב-13 משחקים בצעירה. גם הבלם שון גולדברג ילבש את מדי הנבחרת הבוגרת לראשונה בחייו הערב, כמעט שש שנים מאז הופעתו האחרונה בנבחרת הצעירה.

גדי ברומר המאמן הזמני של נבחרת ישראל בכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
נותרה לו דילמה אחרונה. ברומר/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

מעבר לדילמה בחוד ההרכב די סגור מבחינת ברומר. גולדברג יפתח כבלם לצד ניר ביטון, אביב אברהם הועדף על גבי קניקובסקי בקישור ויערוך את הופעתו השנייה בנבחרת ואילו מנור סולומון ומונס דאבור, שישחק במגרשו הביתי בגרמניה, יעלו באגפים. יש לציין כי גם קניקובסקי, אם יעלה מהספסל, יערוך בכורה בנבחרת כארבע שנים מאז הופעתו האחרונה בנבחרת הצעירה.

ברומר ערך שיחות אישיות קצרות עם מספר שחקנים על הדשא במטרה להעביר מסר חיובי ואמונה בשחקנים לקראת המפגש שייערך באצטדיונה של הופנהיים, אך גם מודעות ברורה ליחסי הכוחות כשאמר להם: "גם אם המשחק משתבש ודברים נראים רע נשארים חזקים".

הרכבים משוערים

גרמניה: מארק אנדרה טר סטגן, תילו קהרר, ניקו שלוטרבק, אנטוניו רודיגר, דויד ראום, אילקאי גונדואן, ג'מאל מוסיאלה, קאי האברץ, תומאס מולר, לירוי סאנה, טימו ורנר.

ישראל: אופיר מרציאנו, אלי דסה, ניר ביטון, שון גולדברג, סאן מנחם, דור פרץ, מוחמד אבו פאני, אביב אברהם, מונס דאבור, מנור סולומון, תאי בריבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully