וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: חולון מצפינה לכפר בלום, הפועל חיפה בבאר שבע

25.3.2022 / 14:18

משחקי השלמה מהמחזור ה-15: אחרי העלייה לרבע גמר ליגת האלופות תנסה הקבוצה של גיא גודס להמשיך במומנטום נגד החבורה של ברק פלג (20:00). בקרב האדומות תנסה הקבוצה הביתית מהדרום לברוח מהתחתית (20:30)

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

שני משחקי השלמה מהמחזור ה-15 בליגת העל ייערכו מחר (שבת). בכפר בלום תנסה הפועל חולון לעשות עוד צעד במאבקי הצמרת שלה כשתתארח אצל הפועל גליל עליון שנמצאת במומנטום רע. הפועל באר שבע רוצה להמשיך לברוח מהתחתית כשתארח בביתה את הפועל חיפה שנלחמת על הבית העליון.

אדם סמית', הפועל חולון. ברני ארדוב
המרתון נמשך. סמית'/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - הפועל חולון (20:00)

הנתונים: משחק החוץ האחרון של הפועל חולון בכפר בלום במסגרת הליגה הבכירה היה באוקטובר 2007: ניצחון 89:111, כאשר מורן רוט ואריק קמפבל מובילים שישה סגולים בדו-ספרתי עם 22 ו-21 נקודות בהתאמה. אבישי גורדון, עוזר המאמן של גליל כיום, קלע אז 3 נקודות לחולון. העולה החדשה עומדת על 18 ניצחונות מתוך 23 משחקי בית מול הפועל חולון במסגרת הליגה הבכירה, אבל אין לה עדיין ניצחון העונה על אחת משלוש מובילות הטבלה.

במרכז ההתמודדות: די ג'יי קנדי. אקס הפועל חולון מנסה לייצב את הספינה של גליל עליון שנמצאת במגמה שלילית ברורה בשבועות האחרונים.

בכמה מילים: צלילה של גליל עליון בסיבוב השני צפויה לעלות לקבוצה של ברק פלג במקום בבית העליון אלא אם היא תצליח לנצח בשני משחקיה עד לסיום העונה והפועל תל אביב תפסיד במקביל בחולון. גליל נראתה טוב יותר נגד בני הרצליה באמצע השבוע אך איבדה את המשחק בדקות הסיום. המרתון של הפועל חולון בתקופה האחרונה יימשך גם במוצאי שבת, במשחק שיפתח סדרה של ארבעה משחקי ליגה בשבוע. חולון הוגרלה בסדרת רבע גמר ליגת האלופות נגד שטרסבורג הצרפתית ותקווה להעפיל לראשונה בתולדותיה לפיינל פור של המפעל.

קאדים אלן, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
הפועל חיפה זקוקה לכוכב שלה. אלן/מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע - הפועל חיפה (20:30)

הנתונים: כל שלושת משחקיה הנותרים של הפועל באר שבע עד סיום הסיבוב השני יהיו בקונכיה, אך עד כה היא ניצחה יותר פעמים בחוץ מאשר בבית. הפועל חיפה מחזיקה ביחד עם בני הרצליה ברצף ניצחונות הבית הפעיל הכי ארוך, שבעה משחקים, אך נוצחה בכל שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה. חיפה ניצחה את באר שבע בכל שלושת המפגשים ביניהן בליגה הבכירה, כולל 67:71 בסיבוב שעבר אחרי קאמבק מפיגור 23.

במרכז ההתמודדות: קאדים אלן. הפועל חיפה יודעת שאם היא לא רוצה להסתבך במאבקי הבית העליון היא חייבת לנצח בבאר שבע והיא זקוקה לכוכב שלה ביכולת שיא.

בכמה מילים: קבוצת התחתית מהנגב מגיעה לישורת האחרונה של הסיבוב השני בידיעה שהיא חייבת לפתוח פער על פני נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון כדי להגיע לבית התחתון נינוחה. אנטוניו בלקני צפוי לערוך את הבכורה שלו בבאר שבע שנראתה טוב בהפסד החוץ בחולון ועדיין חולמת על ריצה אחרונה כל הדרך לפלייאוף. בהפועל חיפה זעמו על השיפוט אחרי הפסד החוץ בדרייב אין אך גם שם יודעים שהם חייבים לשים את המשחק מאחוריהם על מנת להיכנס לבית העליון. בשעות הערב יוחלט האם סקוטי ג'יימס ימשיך לא להירשם או לבצע שינוי בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully