וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליעקב שחר מגיע רחוב על שמו בעודו בחיים, יהיה אירוע מרגש"

ראשת העיר חיפה, ד"ר עינת קליש רותם, שיבחה את נשיא מכבי חיפה בראיון ל"הללי אורגינל" ברדיו צפון 104.5FM: "עשה הרבה למען הקבוצה, העיר והחברה". וגם: המסר להפועל חיפה והקנסות במגרשים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

ראשת העיר חיפה, ד"ר עינת קליש רותם, עלתה היום (שישי) לשידור בתכנית הרדיו "הללי אורגינל" ברדיו צפון 104.5FM והתייחסה בין היתר לשתי קבוצות הכדורגל של העיר בליגת העל - מכבי חיפה והפועל חיפה.

תחילה, ראשת העיר שיבחה את נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, על כך שברביעי קרוב ייחנך בעיר רחוב על שמו: "הוא עשה כל כך הרבה למען הקבוצה, למען העיר ובכלל למען החברה שלנו ואין ספק שמגיע לו רחוב על שמו בעודו בחיים. זה יהיה דבר מדהים לראות את הרחוב ביחד איתו ולהצטלם איתו- אירוע מרגש ונדיר".

לאחרונה הודיעה מכבי חיפה כי תקים בעיר מוזיאון שמוקדש כל כולו למועדון הירוק, וקליש רותם העבירה מסר גם ליריבה העירונית: "אם הפועל חיפה תרצה גם להקים מוזיאון, היא תקבל את אותם תנאים בדיוק מעיריית חיפה אחד לאחד כמו מכבי חיפה, זה היה התנאי".

עוד בוואלה!

עומר אצילי מחזיק בסעיף שחרור לחו"ל בגובה 1.2 מיליון שקל

לכתבה המלאה
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר עם ראשת העיר חיפה ד״ר עינת קליש רותם. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה,
מצפה לאירוע המרגש. קליש רותם עם שחר/ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

קליש רותם אף חשפה כי היא בעצמה עוסקת בענף ספורט מפתיע במיוחד: "ספורט זה משהו שמחזק לנו את האישיות, מגדל אותנו להיות אנשים אחרים, מצמיח אותנו להיות אנשים שגם אם הם לא מצליחים וגם אם הם נכשלים הם קמים, ממשיכים הלאה ולא מוותרים, ספורט בעיניי זה כח אדיר להצמיח אישיות חזקה- אני עושה ספורט בעצמי. אני קראטיסית, חגורה שחורה, זה בעיקר להגנה עצמית אבל כשאין ברירה לומדים גם לתקוף".

לסיכום, ראשת העיר גם התייחסה לקנסות שמקבלים באי האצטדיון במשחקים של מכבי חיפה: "אף אחד מאיתנו לא רוצה לתת קנסות. כולנו כמובן רוצים שכולם ילכו למשחק מאושרים ויחזרו עוד יותר מאושרים כי מכבי חיפה ניצחה. ההנחיה שלי היא שמי שלא מפריע לתנועת הולכי הרגל צריך לנסות כמה שיותר להתחשב בו, אבל מי שמפריע לביטחון הציבור ופוגע באנשים שרוצים ללכת ברגל למגרש זה משהו שבעיני בלתי נסלח כי זה מראה על חוסר התחשבות בנו עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully