וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "אם זה יימשך נוכל להיחשב כקבוצת פלייאוף לגיטימית"

24.3.2022 / 23:24

מאמן מכבי תל אביב חגג בתום ה-74:75 הדרמטי על ריאל ששיפר את סיכויי קבוצתו לסיים בטופ 8: "זה היה חשוב ברמת האמירה"

תגובות אנשי מכבי תל אביב לאחר הניצחון 74:75 על ריאל מדריד/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

במכבי תל אביב חגגו ארוכות על הפרקט לאחר ה-74:75 הדרמטי הערב (חמישי) על ריאל מדריד. אלופת ישראל מצאה את עצמה במינוס 9 5:41 דקות לסיום, אך הצליחה לשמור על היריבה ללא נקודות עד הסיום והשלימה מהפך בתום ריצת 0:10 גדולה. הקבוצה של אבי אבן כעת מוצאת את עצמה בעמדה מצוינת לקראת הבטחת המקום בשמינייה הראשונה ביורוליג ולפיכך את המקום ברבע גמר הפלייאוף, לראשונה מאז שונה הפורמט לפני יותר מחמש שנים.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן אמר בסיום: "שיחקנו נגד אחת הקבוצות הכי טובות באירופה ואני שמח שהצלחנו לנצח את המאבק הזה. לא הצלחנו להיכנס לקצב של המשחק ברבע השלישי והרביעי ניסינו כל מיני דברים שלא צלחו. דווקא בגלל הנחיתות החלטתי ללכת הפוך על הפוך, לשחק סמול בול, לפעמים זה יותר קשה, לפעמים פחות. שמח שזה הלך, מי שהיה על המגרש ועל הספסל נתנו השקעה מטורפת. היו שחקנים שנפצעו ושיחקו עם משככי כאבים. שחקנים רצו לנצח את המשחק הזה".

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. דני מרון
"נתנו השקעה מטורפת". אבן/דני מרון

על הסיכויים להעפיל לרבע הגמר: "אחד הדברים שאני אוהב להתעסק בהם זה כאן ועכשיו ולא בספקולציות. יש לנו עוד משחקים לעשות, אנחנו לא רגל וחצי בפנים, נצטרך לנצח עוד כדי להיכנס פנימה. אנחנו מגבשים אופי ומחויבות שאם נמשיך בדרך הזאת זה יקח אותנו לשם. אם זה ימשיך ככה נוכל לחשוב על עצמנו כקבוצת פלייאוף לגיטימית. לנצח את ריאל מדריד אחרי שניצחנו את מילאנו זה היה חשוב ברמת האמירה, לנצח שתי קבוצות מהטופ האירופאי, בהפרש של 48 שעות".

על האמירה של אודי רקנאטי שייתכן שימשיך: "אני חי את הרגע, אולי זה בעיה שלי, עוד שעתיים אני מסיים את הטוסט שלי והראש בפנאתינייקוס. אני משתדל לחבק את הרגע הזה ולהוציא את הכי טוב ובשביל המועדון. אני אוהב לנצח, מאוד לא אוהב להפסיד, אני נמצא במקום הזה כאן ועכשיו, מה יהיה אחרי זה, אלוהים גדול".

עוד בוואלה! ספורט

לבן על לבן: מכבי תל אביב ניצחה את ריאל מדריד בתום דרמה גדולה

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד בכדורסל פאבלו לאסו. דני מרון
"איבודי כדור מטופשים פגעו בנו". לאסו/דני מרון

מאמן ריאל מדריד פבלו לאסו אמר בסיום: "שיחקנו משחק יציב, שלטנו בסיטואציה, הייתה לנו בעיה בריבאונד ההגנה ואיבודי כדור מטופשים שפגעו בנו, הנענו כדור טוב ואני יכול להאשים רק על איבודי הכדור. נשארנו בתוכנית המשחק שלנו, חבל שלא ניצחנו היום, אבל צריך לברך את מכבי על הניצחון.
אני רוצה לראות את הדקות האחרונות, יש לי את הדעה שלי אבל אני צריך לראות את המשחק שוב כדי לוודא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully