וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן על לבן: מכבי תל אביב ניצחה את ריאל מדריד בתום דרמה גדולה

הבלאנקוס שלטו בעניינים באמצע הרבע הרביעי אך ההגנה המקומית השאירה את היריבה 5:41 דקות ללא נקודות, כאשר יכולת נפלאה של קינן אוואנס ושתי קליעות עונשין של ווילבקין בסיום סידרו לחבורה של אבי אבן 74:75 דרמטי בתום ריצת 0:10. הדרך לרבע הגמר נראית סלולה מתמיד

איזו דרמה. מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 74:75 על ריאל מדריד בתום משחק מותח והתקרבה לעבר הבטחת המקום בשמינייה הראשונה בתום העונה הסדירה ביורוליג. החבורה של אבי אבן מצאה את עצמה כבר במינוס 9 באמצע הרבע המכריע, אך התעוררה בדיוק בזמן וניצלה את הרפיון של היריבה, שנתקעה 6:23 דקות ברבע הרביעי ללא סל שדה ו-5:41 דקות ללא נקודות בכלל.

קינן אוואנס (19) היה נפלא בשורות המארחת בדקות הלא טובות שלה והחזיר אותה כמעט לבדו למשחק. סקוטי ווילבקין (14) השלים ריצת 0:10 כשדייק פעמיים מהקו והשלים את המהפך, כשהאורחת הלכה לעוד מהלך אבוד של סרחיו יוי וראתה את התל אביבים חוגגים. גרשון יאבוזלה קלע 14 נקודות ברבע הראשון בשורות הבלאנקוס, אך לא קלע מאז. ג'יימס נאנלי וג'יילן ריינולדס בלטו גם הם בשורות המנצחת.

שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס מול שחקן ריאל מדריד וינסנס פוארייה. דני מרון
פתח מצוין. דרק וויליאמס/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

דרק וויליאמס פתח היטב אצל האלופה הישראלית, אך גרשון יאבוזלה ענה לו עם יכולת נהדרת משלו לכל אורך הרבע הראשון. גם ווילבקין נראה טוב אצל הקבוצה של אבי אבן וסיים את הרבע הראשון כקלע המוביל של המארחת. ז'יז'יץ' התקשה מול אדי טבארס בצבע, אך ג'יילן ריינולדס עלה טוב מהספסל של מכבי תל אביב וגילה יכולת טובה. 20:21 לריאל מדריד לקראת הרבע השני.

רבע 2:

קינן אוואנס הוביל את מכבי תל אביב ליתרון, אך אדי טבארס היה דומיננטי מתחת לסלים בפתיחת הרבע השני ודאג להעביר את ההובלה לאורחת. היתרון עוד החליף צד לקראת הסיום, אך סרחיו יוי - שהרבה להחטיא מעבר לקשת - מצא את היד ודאג להוריד את האורחת ביתרון להפסקה. נאנלי היה טוב מאוד גם הוא, יאבוזלה מעט התקרר בצד השני ולא קלע במהלך הרבע השני. 41:44 לריאל במחצית.

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן ריינולדס מול שחקן ריאל מדריד אדי טבארס. דני מרון
גם לו היו דקות טובות. ריינולדס/דני מרון
שחקן ריאל מדריד אדי טבארס חוסם את שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס. דני מרון
הקשה על שחקני מכבי תל אביב. טבארס חוסם את וויליאמס/דני מרון

רבע 3:

בפתיחת הרבע נראה היה שהאורחת משתלטת על המשחק, אך שני איירבולים של ריאל מדריד הסתיימו בנקודות בצד השני ומכבי תל אביב קלעה שש נקודות רצופות בדרך ליתרון 46:49 לאחר ארבע דקות ברבע השלישי. האורחת ירדה לפסק זמן וחזרה ממנו עם ריצת 2:11 ונטלה את ההובלה. מכבי תל אביב צימקה, אך ריאל לחצה על הדוושה וירדה לקראת הרבע המכריע ביתרון 59:66.

רבע 4:

ניסיון הרמה להאלי-הופ של ווילבקין לריינולדס נכנס פנימה באחד מהסלים המוזרים שנראו השנה ביורוליג, אך הקבוצה של לאסו המשיכה לצעוד ביתרון. ריאל יכולה הייתה להגדיל את יתרונה לדו ספרתי, אך הרבתה להחטיא וקיבלה החלטות לא טובות בהתקפה, כשבצד השני קינן אוואנס דאג להורדת הפיגור ל-74:71. הספרדים נתקעו ופשוט לא הצליחו לייצר נקודות, כאשר שתי קליעות מדויקות של סקוטי ווילבקין מהקו השלימו ריצת 0:10 ומהפך גדול למכבי תל אביב, שניצחה 74:75 בתום דרמה גדולה.

שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס עם יפתח זיו, אנג'לו קלויארו, אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
חגיגה מקומית בתום מהפך גדול/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: קינן אוואנס 19 נקודות, סקוטי ווילבקין וג'יימס נאנלי (8 ריבאונדים) 14 כ"א, ג'יילן ריינולס 12 ו-7 ריב', דרק וויליאמס 11, אנטה ז'יז'יץ' 3, אנג'לו קלויארו 2.

קלעו לריאל מדריד: גרשון יאבוזלה 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, וינסנט פוארייה 13, תומא הרטל 11 ו-5 אסיסטים, דבריאל דק 10 ו-6 ריב', אדם האנגה 8 ו-7 ריב', נייג'ל וויליאמס-גוס 7, אדי טבארס 6 ו-12 ריב', סרחיו יוי 3, רודי פרננדס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully