וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס ניצחה 80:94 את וילרבאן, ברצלונה הבטיחה את הפסגה

היוונים רשמו ניצחון 18 העונה ויארחו את סדרת רבע הגמר, כך גם הקטלאנים שגברו 67:88 על פנרבחצ'ה. מונאקו ניצחה 68:78 את באסקוניה, 7 לזוסמן בניצחון אלבה ברלין על הכוכב האדום

תקציר: ריאל מדריד - מנרסה 86:75/ספוקט1

ארבעה משחקים נערכים הערב (שישי) במסגרת המחזור ה-32 ביורוליג. המוליכה ברצלונה גברה על פנרבחצ'ה, אבל עוד לפני כן אולימפיאקוס ניצחה 80:94 את וילרבאן בחוץ והבטיחה ביתיות בפלייאוף, מונאקו ניצחה 68:78 את באסקוניה בעוד אלבה ברלין גברה 70:74 על הכוכב האדום בלגרד.

ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
המשימה להפתיע את המוליכה הייתה גדולה מדי. דה קולו/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ברצלונה - פנרבחצ'ה 67:88

הקבוצה של שאראס השיגה ניצחון שלישי ברציפות והבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה של היורוליג. אם במשחק הקודם בין השתיים ברצלונה ניצחנה מסל של ניקולה מירוטיץ' על הבאזר, הפעם ברצלונה ברחה ליתרון דו ספרתי בשלב מאוד מוקדם והיתרון רק הלך וגדל ככל שנקפו הדקות. מירוטיץ' אלכס אברינס בלטו עם 18 נקודות כל אחד, מנגד מרקו גודוריץ' הוביל את קלעי פנר עם 15, אבל לא הצליח לסייע לטורקים שהולכים ומתרחקים בצעדי ענק מההצלבה.

עוד בוואלה! ספורט

גבריאל דק: "ב-NBA לא קיבלתי הזדמנות להוכיח את עצמי"

לכתבה המלאה
טיילר דורסי, שחקן אולימפיאקוס. Sonia Canada, GettyImages
תצוגה נהדרת שלו. דורסי/GettyImages, Sonia Canada

וילרבאן - אולימפיאקוס 80:94

היוונים התאוששו מההפסד למונאקו ורשמו ניצחון 18 העונה שמבטיח להם גם את יתרון הביתיות בפלייאוף. וילרבאן, שפתחה את העונה דווקא לא רע, עם הפסד תשיעי בעשרת המשחקים האחרונים. טיילר דורסי המצוין הוביל את אולימפיאקוס עם 21 נקודות ו-7 ריבאונדים, סשה וזנקוב סיים עם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, קוסטאס סלוקאס קלע 15 ומסר 9 אסיסטים וקוסטאס פפאניקולאו סיים עם 11 נקודות. את המפסידה הוביל מתיו סטאזל עם 16 נקודות, יוסופה פאל וריימר מורגן קלעו 12 כל אחד ודילן אוסטקובסקי סיים עם 11.

וויל תומאס שחקן מונאקו. רויטרס
כמו בימים הגדולים. תומאס/רויטרס

מונאקו - באסקוניה 68:78

הקבוצה של סשה אוברדוביץ' עם ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג ושיפרה את מאזנה ל-13:13 כשנותרה לה שני משחקים נוספים עד תום העונה. וויל תומאס הוותיק הוביל את מונאקו עם 16 נקודות, דוויין בייקון קלע 14, אלפה דיאלו סיים עם 10 נקודות ו-9 ריבאונדים, דונטה הול עם 10 ו-7 ריבאונדים ומייק ג'יימס תרם 9 נקודות. את באסקוניה הוביל אלק פטרס עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'ייסון גריינג'ר קלע 13. וייד בולדווין היה שקט עם 8 נקודות בלבד.

מאודו לו שחקן אלבה ברלין מול נייט וולטרס שחקן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
עוד משחק נהדר שלו. לו/רויטרס

אלבה ברלין - הכוכב האדום בלגרד 70:74

ניצחון יפה לקבוצה הגרמנית שמגיעה לעשרה ניצחונות העונה בזכות תצוגה מצוינת נוספת של מאודו לו. הכוכב האדום בלגרד נותרה עם 11 ניצחונות ויהיה לה קשה מאוד להשיג את המקום בפלייאוף. לו כאמור הצטיין עם 22 נקודות (משחק שביעי עם 20 נקודות ומעלה העונה), 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים וסחיטת 8 עבירות. יובל זוסמן תרם 7 נקודות ו-2 חטיפות בעוד תמיר בלאט נעדר בשל מחלה. ג'יילין סמית' המשתפר קלע 17 נקודות ולוק סיקמה סיים עם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים. את המפסידה הוביל נייט וולטרס עם 18 נקודות ו-5 אסיסטים, ניקולה קאליניץ' קלע 13 ואוגניין דובריץ' סיים עם 12 בעוד דיאן דוידובאץ תרם 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully