וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער בוגדן סרנבסקי חתם בהפועל תל אביב עד תום העונה

24.3.2022 / 16:40

האוקראיני בן ה-27 יתפוס את מקומו של שטקוס הפצוע. בכיר במועדון על משחקי הפלייאוף העליון: "שחקנים צריכים להוכיח את עצמם"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה ביום שני על סיכום עם השוער האוקראיני בוגדן סרנבסקי ובחלוף 72 שעות השוער הגיע ארצה, חתם והוצג בקבוצה.

כזכור, ארנסטס שטקוס נפצע נגד מכבי נתניה ואמנם במועדון נרשמה אנחת רווחה כשהבדיקות הראו כי הליטאי אינו סובל משבר במפרק ויוכל לשוב לשחק תוך מספר שבועות, אבל במועדון בחרו שלא להמתין לחזרתו והנחיתו את סרנבסקי כדי שיתחרה עם יגאל בקר על אפודת השוער הראשון לפחות לעת עתה. יתרה מכך, שטקוס לא צפוי להמשיך בהפועל תל אביב בעונה הבאה ועבור סרנבסקי זו גם תהיה הזדמנות להוכיח את יכולותיו ואולי להרוויח חוזה גם לעונה הבאה.

בוגדן סרנבסקי. Martin Hunter, GettyImages
אולי יוכיח את עצמו גם לקראת העונה הבאה. סרנבסקי/GettyImages, Martin Hunter

סרנבסקי בן ה-27 מגיע מדניפרו האוקראינית, כאשר בעונה הנוכחית הוא שיחק כמושאל בקריבוי רוג מליגת המשנה בארצו. בנוסף, הוא עבר בכל הנבחרות הצעירות של אוקראינה עד 2015, אבל לא זכה לעמוד בשער הנבחרת הבוגרת. העונה הוא שמר על רשת נקייה בתשעה משחקים ב-19 מחזורים בהם שותף, אולם עזב את אוקראינה לפחות עד תום העונה בעקבות הפלישה הרוסית למדינה ובחסות חלון ההעברות המיוחד שנפתח עבור אותם שחקנים.

בתוך כך, שחקני הקבוצה יזכו למנוחה ביומיים הבאים ובתחילת השבוע יחלו ההכנות לקראת משחק הפלייאוף הבא, בשבת הבאה בבלומפילד נגד בני סכנין. הפועל תל אביב לא הצליחה לנצח אף אחת מקבוצות הפלייאוף העליון ב-11 משחקים נגדן ובמועדון מודעים לכך שכישלון בפלייאוף העליון יפגע במועדון גם לעונה הבאה, מתוך הנחה שפחות מנויים יימכרו: "יש שחקנים במועדון שמגיעים לסיום החוזה והם יצטרכו להוכיח שהם ראויים להמשיך", אמר בכיר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully