וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "אני רוצה את קורצקי ומקווה שיסגור אצלנו"

הבעלים של עירוני קרית שמונה מאיץ את המגעים עם המאמן. בהפועל חדרה יש מי שמאמין שקורצקי בכל זאת יישאר לעונה נוספת

תקציר: הפועל חדרה - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, ייפגש בקרוב עם מאמן הפועל חדרה, מנחם קורצקי, בניסיון לסגור את מינויו כמאמן קרית שמונה לעונה הבאה. קורצקי, שהיה לאחרונה במגעים עם חדרה בנוגע להישארותו שם לעונה נוספת, אינו מעוניין בשלב זה לסגור דברים לפני המשחק בין הקבוצות במחזור הקרוב למרות ששתי הקבוצות כבר נשארו בליגת העל באופן מעשי.

שרצקי מעוניין מאוד בקורצקי, כמאמנו הבא וכבר הבהיר שסלובודן דראפיץ' לא ימשיך. כעת ינסה הבעלים של קרית שמונה למצות את המגעים עם קורצקי לפני שייפגש עם מועמדים אחרים. "אני רוצה את קורצקי ומקווה שיסגור אצלנו", אמר שרצקי בשיחה עם וואלה! ספורט.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
סימן את המאמן שהוא רוצה. שרצקי/לילך וייס רוזנברג

בתוך כך, יש עדיין גורמים בהפועל חדרה שמאמינים שקורצקי, למרות הכל, ימשיך לעונה נוספת במועדון. קורצקי הגיע לקבוצה בינואר שעבר, הציל אותה מירידת ליגה בעונה שעברה והעונה הוביל אותה מרחק ניצחון מכניסה לפלייאוף העליון.

למרות הסחבת במגעים בין הצדדים, יש מי שמעריך שהמאמן יסכים בסופו של דבר לקבל את הצעת חדרה לעונה הבאה, בכפוף להבטחות לחיזוק הסגל ושמירה על מספר שחקנים מהסגל הקיים, דוגמת ג'ונתן סיסה, שמבוקש בבלגיה וצרפת וכן שובל גוזלן, שמסיים את חוזהו בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully