וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לרגע לא היה סיפור אהבה בין ליאו מסי לפ.ס.ז'. זה חייב להסתיים"

קשר העבר ז'רום רוטן ממשיך בקמפיין הקורא לפריזאים להיפרד מהכוכב. מריו קמפס מוטרד: "בברצלונה הוא היה המלך. אני רואה את הפנים שלו ומודאג לגבי הנבחרת"

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

ליאונל מסי קיבל הזדמנות להתרחק קצת מהצרות בפריז סן ז'רמן ונמצא כעת עם נבחרת ארגנטינה לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל מול ונצואלה ואקוודור, אבל הפרשנים בפריז לא ממש מרפים ממנו.

ז'רום רוטן, קשר פ.ס.ז' בעבר ואחד ממבקריו החריפים ביותר של מסי מאז הגיע לצרפת בקיץ, המשיך בקמפיין שלו המציע למועדון להיפרד מהארגנטינאי ואמר היום (רביעי) בתכנית של RMC ספורט: "10 ימים עם נבחרת ארגנטינה יאפשרו לו לסיים את העונה בצורה טובה יותר עם פ.ס.ז'? אני סקפטי. סיפור האהבה בינו לבין פ.ס.ז' מעולם לא היה קיים. לטובת כולם, זה חייב להסתיים בחודש יוני. זו התחושה שלי. זה חיבור שלא היה צריך לקרות בכלל".

בחודש שעבר אמר רוטן: "מסי לא יותיר חותם בפריז סן ז'רמן. הוא 'בנו' של מועדון אחר, ברצלונה. זו הקבוצה שלו, זו העיר שלו. הוא הגיע לפריז באופן זמני וככה זה נראה. אף אחד לא ציפה שזה יקרה, גם לא הוא. אני לא חושב שהוא יותיר פה חותם". אחרי ההדחה מליגת האלופות בידי ריאל מדריד, קרא למסי ולניימאר "שכירי חרב" וקרא להם לקחת אחריות על המצב.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן בחימום. רויטרס
יחתוך בקיץ? ליאונל מסי/רויטרס

גם מריו קמפס חושב שהצדדים צריכים להיפרד, רק שהוא ממליץ על כך למסי. חלוץ העבר האגדי של ארגנטינה אמר ל"סופר דפורטיבו רדיו: "פ.ס.ז' זו לא ברצלונה. בברצלונה, מסי היה המלך. בפריז הוא לא מאושר כמו שהיה לפני כן. הוא עדיין מלך העולם, אבל התוצאות לא מגיעות וזה משפיע עליו, לא משנה כמה הוא מחייך כרגע. אני לא חושב שהוא יחזיק שם יותר מדי אם הדברים ימשיכו כך. אם קשה לו שם, עדיף שיפתור את זה כמה שיותר מהר ויראה מה הוא רוצה לעשות בעתיד".

לגבי קאמבק לקאמפ נואו, אמר קמפס: "אני לא יודע אם ברצלונה תקבל אותו בזרועות פתוחות, כי הוא עזב בדרך שאף אחד לא ציפה ועכשיו הוא יחזור בסיטואציה שאיש לא צפה. זה מסובך. אני רואה את הפנים שלו ואני מודאג, לא לגבי פ.ס.ז'. אני רואה אותו כך וחושב על נבחרת ארגנטינה. לא אכפת לי איפה הוא משחק,הדבר היחיד שאני רוצה ממנו זה 200 אחוז כשהוא לובש את מדי הנבחרת. אני רוצה שיגיע בכושר הכי טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully