וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת חיסול: שליש משחקני ריאל מדריד יעזבו בקיץ הקרוב?

פרט לבייל, איסקו ומרסלו שמסיימים חוזה, חמישה שחקנים נוספים שממעטים לקבל הזדמנויות עשויים להיפרד. בגזרת הזאר ויוביץ' לבלאנקוס יש מכשול כלכלי

לוקה מודריץ' חוגג בחדר ההלבשה את הניצחון של ריאל מדריד/אתר רשמי, ריאל מדריד

ריאל מדריד מובילה בגאון את טבלת הליגה הספרדית כמעט כל העונה, היא העפילה לרבע גמר ליגת האלופות אחרי קאמבק ענק מול פריז סן ז'רמן, אך בראשון האחרון נדלקה נורת אזהרה בוהקת עם ההפסד 4:0 בקלאסיקו הביתי לברצלונה.

גארת' בייל, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
עזיבתו תחסוך לריאל הרבה כסף. בייל/רויטרס

במקביל לניסיון ללכת עד הסוף גם במסגרת המקומית וגם במפעל האירופי, הבלאנקוס מתכננים את העונה הבאה. הקבוצה מבירת ספרד עשויה לצרף בקיץ את קיליאן אמבפה בהעברה חופשית, היא מהווה תפקיד מרכזי במאבק על שירותיו של ארלינג הולאנד והיא גם מוזכרת כאחת המועמדות לקלוט את פול פוגבה, שמסיים חוזה במנצ'סטר יונייטד.

עם זאת, כדי לאפשר את ההחתמה של אותם שחקנים, ריאל צריכה גם להיפרד מכמה חברים בסגל הנוכחי, וב"אס" פורסם כי לא פחות משמונה שחקנים, כשליש מהסגל, עלולים לשלם את מחיר המהפכה ולעזוב בקיץ הקרוב.

שלושה שחקנים ותיקים שצפויים לעזוב עם סיום החוזה הם מרסלו, גארת' בייל ואיסקו. שלושת השחקנים מרוויחים ביחד כ-60 מיליון יורו ברוטו, ופרידה משלושתם תקל משמעותית על הקבוצה מבחינה כלכלית ותעניק לה את הגמישות לפעול בחלון ההעברות.

עוד בוואלה!

ריאל מסרבת לשלם לבייל הוצאות רפואיות: "הדרך היחידה להעמידו במקום"

לכתבה המלאה
אדן הזאר, ריאל מדריד. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
לא בתכניות. הזאר/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

חמשת השחקנים שלא מסיימים חוזה אך בכל זאת עשויים להיפרד מהקבוצה הם חסוס ואייחו, דני סבאיוס, אדן הזאר, מריאנו דיאס ולוקה יוביץ'. אותם שחקנים כמעט ולא נספרים על ידי המאמן קרלו אנצ'לוטי וממעטים לקבל דקות. בנוגע לסבאיוס, בספרד נטען כי הוא עשוי לחזור למועדון נעוריו, בטיס, ממנה נמכר לריאל מדריד.

ומה לגבי אדן הזאר? הבלגי שהגיע בקול תרועה רמה ב-2019 בתמורה ל-100 מיליון יורו סבל מפציעות חוזרות ולא הצליח לשחזר את היכולת שהראה בשבע עונות בצ'לסי. ריאל מדריד מחפשת רוכשת, אך הבעיה שמכירה בפחות מ-40 מיליון יורו תוביל להפסדים עבור המועדון.

מריאנו דיאס שחקן ריאל מדריד בחימום. Aitor Alcalde, GettyImages
מתעקש להישאר במדריד. מריאנו/GettyImages, Aitor Alcalde

מריאנו דיאס ולוקה יוביץ', שני החלוצים שאמורים לשמש גיבוי לקארים בנזמה, לא נספרים על ידי אנצ'לוטי והשבוע האחרון העיד על כך שהם לא בתכניות גם בימים בהם החלוץ הצרפתי לא זמין. מריאנו, שנכנס כמחליף במחצית נגד ברצלונה, נהנה מעדיפות על פני הסרבי, אך לא כזו שאפשרה לו לזכות בחולצת ההרכב במשחק חשוב כמו הקלאסיקו.

ריאל מנסה להיפרד ממריאנו כבר כמה חלוני העברות ברציפות, אך השחקן סירב בכל פעם. בקיץ האחרון הוא לא הסכים לעבור לראיו וייקאנו, על אף ששתי הקבוצות הגיעו לסיכום וכי בראיו הוא היה מרוויח סכום גדול יותר.

את הסרבי, שהגיע מאיינטרכט פרנקפורט ב-2019 בתמורה ל-60 מיליון יורו, הקבוצה תצטרך למכור בלפחות 30 מיליון יורו כדי לאזן את החשבונות ולהימנע מהפסדים. פתרון בגזרתו עשוי להיות מעבר בהשאלה, זאת לאחר שאשתקד הוא הושאל לפרנקפורט בחצי השני של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully