וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו הביסה את אולימפיאקוס ונותרה שמינית, פנרבחצ'ה הפסידה

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 23:56

מייק ג'יימס התפוצץ ב-72:92 והשאיר את הצרפתים בתמונת הפלייאוף, הטורקים הדועכים נכנעו 77:62 לבאסקוניה והתרחקו מהשמינייה

תקציר: ריאל מדריד - מנרסה 86:75/ספוקט1

אחרי ההודעה כי צסק"א מוסקבה, זניט וקאזאן לא ישובו לעונת היורוליג וכי כל התוצאות שלהן יימחקו, המחזור ה-31 יושלם הערב (רביעי) עם שלושה משחקים. בראשון גברה וילרבאן על ז'לגיריס, בשני באסקוניה השיגה ניצחון חשוב בקרב על הפלייאוף מול פנרבחצ'ה, ובאחרון מונאקו רמסה את אולימפיאקוס.

שחקני ז'לגיריס קובנה. דני מרון
הפסד שלישי רצוף. שחקני ז'לגיריס/דני מרון

ז'לגיריס קובנה - וילרבאן 72:68

רצף של שמונה הפסדים הגיע לסיומו עבור הצרפתים, שאמנם שמטו יתרון בן 12 נקודות במהלך המשחק, אך במצב של 58:55 לחובתם ברבע האחרון, יצאו לריצת 3:13 שהובילה למהפך ולניצחון החוץ. הליטאים, מצדם, פספסו הזדמנות לעקוף את יריבתם הערב בטבלה. אלי אוקובו הוביל את וילרבאן עם 21 נקודות, 4 מ-5 לשלוש ו-5 אסיסטים, כריס ג'ונס קלע 16 משלו. בז'לגיריס, שרשמה הפסד שלישי ברציפות, בלט אדגראס אולנובאס עם 15 נקודות.

עוד בוואלה!

הקבוצות הרוסיות הודחו מהיורוליג, כרגע מכבי תל אביב במקום ה-7

לכתבה המלאה
נבן ספאחיה, מאמן באסקוניה. Roberto Finizio, GettyImages
עדיין בתמונת הפלייאוף. ספאחיה/GettyImages, Roberto Finizio

באסקוניה - פנרבחצ'ה 62:77

הבאסקים השאירו בחיים את הסיכוי הקטן שנשאר להם להגיע לפלייאוף, ובדרך גם פגעו בשאיפות של הטורקים להגיע לשמינייה האחרונה. המארחת ברחה לקראת המחצית, אך ברבע השלישי היא איבדה את היתרון וסיימה אותו ביתרון נקודה בלבד אחרי שלשה של מרקו גודוריץ'. ברבע האחרון חזרה הקבוצה של נבן ספאחיה לרוץ, וסימונה פונטקיו הוביל את הבריחה עם פעולות מצוינות. ווייד בולדווין כיכב עם 24 נקודות, שישה ריבאונדים ושישה אסיסטים בניצחון הרביעי ברציפות של ספאחיה, בעוד הטורקים, שנחלו הפסד חוץ רביעי ברציפות, הוביל יאן וסלי עם 15 נקודות ותשעה ריבאונדים.

מדובר בתוצאה די טובה עבור מכבי תל אביב. למרות שבאסקוניה (מאזן 15:11) כרגע קרובה יותר לצהובים, אלופת ישראל מחזיקה ביתרון על הבאסקים אותה ניצחה פעמיים העונה, בעוד במפגש היחיד נגד פנרבחצ'ה (מאזן 14:9) הקבוצה הטורקית יצאה עם ידה על העליונה.

שחקן מונאקו מייק ג'יימס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ניצחון מרשים. ג'יימס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מונאקו - אולימפיאקוס 72:92

להשפלה כזו לא ציפו באולימפיאקוס, בטח כשזה מגיע יממה לאחר הבטחת המקום בפלייאוף בעקבות הרחקת הקבוצות הרוסיות. האורחת קיוותה לעצור את רצף שלושת הניצחונות הביתיים של הקבוצה מהנסיכות ואף הובילה בתום הרבע הראשון, אך הובסה 29:9 ברבע השני וירדה להפסקה בפיגור 17. משם, מונאקו שמנסה להשיג את הכרטיס לפלייאוף רק המשיכה להגדיל את היתרון בדרך לאחד הניצחונות המרשימים בעונת הבכורה שלה ביורוליג. מייק ג'יימס התפוצץ עם 25 נקודות וסייע לקבוצתו לשמור על המקום השמיני, מוסטאפה פאל וסשה וזנקוב לא הצליחו להושיע בצד השני עם 18 נקודות כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully