וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן ב"פאניקה" מהפרישה: "לא אמצא את אותו אדרנלין באף מקום"

איברהימוביץ' אישר שלא יוכל להשלים 90 דקות במשחק מוקדמות המונדיאל של שבדיה, התלוצץ עם אלנגה שזומן לראשונה והוסיף: "חושש מהיום שאחרי, אשחק כל עוד אני יכול"

תקציר: ספרד - שבדיה 0:1/ספורט1

שלב פלייאוף מוקדמות המונדיאל באירופה כבר נמצא מעבר לפינה, ובחמישי הקרוב תפגוש את שבדיה בחצי הגמר את צ'כיה. המנצחת תעלה לקרב על הכרטיס לגביע העולמי נגד פולין, שהעפילה אוטומטית בזכות סילוקה של נבחרת רוסיה שהייתה אמורה להתמודד מולה.

זלאטן איברהימוביץ', שחקן נבחרת שבדיה. רויטרס
חושש מהיום שאחרי. איברהימוביץ'/רויטרס

זלאטן איברהימוביץ' אמנם ייעדר מחצי הגמר בשל השעייה, אך הוא עשוי לקחת חלק במשחק נגד הפולנים, אם וכאשר שבדיה תעפיל. החלוץ בן ה-40 שיחק עשר דקות בסך הכל בשלושת המשחקים האחרונים, זאת אחרי שנעדר כחודש בשל פציעה. איברהימוביץ' התייחס במסיבת העיתונאים של הנבחרת למצבו ואמר: "אני לא יכול לשחק 90 דקות, אבל ידענו את זה עוד לפני הזימונים. אני בחור מבוגר, אבל כשיר".

גם מאמן הנבחרת, יאנה אנדרסון, דיבר על הזימון של החלוץ הוותיק בצל עונש ההשעייה: "הוא יכול לתרום מהניסיון שלו. הוא מנהיג שיכול להדריך ולתת טיפים לשחקנים הצעירים, יש לו תפקיד חשוב גם אם לא ישחק בחמישי".

טרם ידוע מתי איברהימוביץ' יתלה את הנעליים, אך במסיבת העיתונאים הוא כבר שיתף במחשבותיו על החיים אחרי הפרישה מכדורגל: "יש בי את החשש הקטן - מה יקרה ביום שאחרי? אני יודע שיהיו לי אפשרויות, יהיו הרבה הצעות, אבל את האדרנלין שיש על המגרש לא אמצא בשום מקום אחר, בגלל זה יש לי את הפאניקה הזו. אמשיך לשחק כל עוד אני יכול ואהנה מזה".

עוד בוואלה!

בייל נותר מחוץ לסגל בקלאסיקו עקב פציעה, אך צפוי לשחק בוויילס

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד אנתוני אלנגה. רויטרס
אחרי אביו, גם הוא ישתף פעולה עם זלאטן. אלנגה/רויטרס

מי שהתייצב ליד איברהימוביץ' הוא אנתוני אלנגה, שחקנה בן ה-19 של מנצ'סטר יונייטד שזומן לנבחרת הבוגרת בפעם הראשונה: "נולדתי בשבדיה, ביליתי בה 75% מחיי והיא משמעותית עבורי. הייתי יכול לייצג גם את קמרון או את אנגליה, אבל זה חלום לייצג את שבדיה".

החלוץ הוותיק החמיא לשחקן השדים האדומים, והתייחס להתקפה הצעירה של השבדים שכוללת גם את דיאן קולוסבסקי מטוטנהאם ואת אלכסדר איסק מריאל סוסיאדד: "אלנגה כישרון גדול, אנו שמחים וגאים שהוא משבדיה, כל העתיד לפניו. הוא צריך להמשיך להילחם, אף פעם לא להסתפק במה שיש אלא לשאוף ליותר. שלושת השחקנים האלה הם העתיד, לא צריך להשקיע בי או להסתמך עליי, אלא עליהם. אני כאן כדי לעזור להם להתקדם".

למעשה, זו תהיה הפעם השנייה שאיברהימוביץ' משתף פעולה עם נציג ממשפחת אלנגה, כאשר בעונת 2000/01, אז עוד במדי מאלמו, הוא שיתף פעולה עם אביו של אנתוני. החלוץ הוותיק, שידוע כאחד שלא מתבייש להחמיא לעצמו, התלוצץ עם אלנגה שישב לצידו ואמר לו: "תהנה מזה שאני על המגרש, כי לא תראה עוד אחד כמוני. עם כל הכבוד, לא תמצא מישהו כמו איברהימוביץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully