וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל נותר מחוץ לסגל בקלאסיקו עקב פציעה, אך צפוי לשחק בוויילס

הוולשי "לא הצליח להתאמן" בבוקר ההפסד של ריאל מדריד 4:0 לברצלונה, אך הגיע לנבחרת לקראת מפגש הפלייאוף נגד אוסטריה שבהחלט עשוי להיות האחרון שלו בקריירה כולה

גארת' בייל מחמיץ פנדל נגד טורקיה/ספורט2

גארת' בייל נותר מחוץ לסגל ריאל מדריד בקלאסיקו שהיא אירחה ביום ראשון והסתיים ב-4:0 צורם במיוחד ליריבה המושבעת ברצלונה, אבל כמו שכבר גילינו בעבר לא פעם ולא פעמיים - גם כשהוא מוגדר פצוע בריאל מדריד, כשהוא מגיע למשחקי נבחרת ויילס התמונה אחרת לחלוטין.

כאשר מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי נשאל מדוע בייל לא נכלל בסגל לקלאסיקו על אף ששמו של הוולשי בן ה-32 הופיע בסגל שזומן למשחק בשבת, הוא טען שבייל "ניסה להתאמן הבוקר, אבל לא הצליח".

זה לא סוד שריאל מדריד מעוניינת להיפטר מבייל ושהדבר יקרה בקיץ הקרוב עם תום חוזהו האסטרונומי שנחתם אי שם ב-2016, אבל אחרי שכבר הכעיס לא פעם את ראשי ואוהדי הבלאנקוס בסדרת אירועים, הזכור מכל היה כשהניף את הדגל "ויילס. גולף. מדריד. בסדר הזה" לאחר עליית הדרקונים ליורו 2020, אף אחד לא הופתע כשהוא הגיע אתמול למחנה הנבחרת לקראת המשחק ביום חמישי נגד אוסטריה במסגרת חצי גמר פלייאוף מוקדמות המונדיאל (21:45, ישיר בספורט2).

גארת' בייל נבחרת וויילס חוגג. רויטרס
אולי השבוע יהיה משחקו האחרון במדי הדרקונים. בייל/רויטרס

ויילס תארח בקרדיף את אוסטריה למשחק שהמנצחת בו תפגוש בחודש יוני את המנצחת בין אוקראינה לסקוטלנד, משחק שנדחה בעקבות הפלישה הרוסית לאוקראינה ועל כן רק בקיץ תוכרע זהות העולה האחרונה למונדיאל בקטאר, ובצוות הרפואי של הדרקונים מעריכים שבייל יהיה כשיר לפתוח בהרכב, כל זאת פחות מ-48 שעות אחרי שלא הצליח לעבור מבין כשירות כדי לפחות לשבת על הספסל בקלאסיקו.

"בייל יצטרף לנבחרת ויילס ושם יחליטו אם הוא יכול לשחק או לא", אמר אנצ'לוטי מיד אחרי שהבהיר שהקשר לא הצליח להתאמן ואולי ניסה לרמוז לכך שלא מדובר בפציעה שאמורה להשבית את הקפטן והכוכב הגדול של ויילס מהמשחק הקריטי ביום חמישי. בוויילס מובן מאליו שלא ויתרו על הכוכב וגם לא יוותרו עליו כל כך מהר, על אף שהוא שותף בשני משחקים בלבד במדי ריאל מדריד מאז משחק הנבחרת האחרון בנובמבר.

ובייל? בשנה האחרונה פורסמו מספר דיווחים על כך שהוא ישקול לפרוש מכדורגל בתום העונה אם לא יצליח להעפיל עם ויילס למונדיאל, תחרות בה הדרקונים השתתפו פעם אחת בלבד ב-1958, כך שמדובר בצומת דרכים עבור ויילס כולה וגם עבור בייל - האם יכול להיות שזהו יהיה משחקו האחרון בנבחרת ואולי בקריירה כולה? הפסד לאוסטריה בהחלט מקרב אותנו ליום בו הכוכב הוולשי הגדול ביותר יודיע על פרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully