וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "פיפ"א רוצה לקדם את הכדורגל בקטאר? זה בולשיט"

מאמן נבחרת הולנד ביקר את בחירת המדינה המארחת: "חושבים רק על כסף, פיתוח הענף לא מעניין אותם". על קומאן שעשוי להחליפו: "יהיה מינוי ראוי"

תקציר: הולנד - נורבגיה 0:2/ספורט1

השבוע תצא לדרך פגרת הנבחרות האחרונה לפני סיום עונת 2021/22, ובעוד מספר נבחרות יאבקו על המקומות האחרונים של אירופה במונדיאל 2022, אלו שכבר עלו אוטומטית יקיימו משחקי הכנה לקראת קטאר. אחת מהנבחרות שעלו מהמקום הראשון בבית שלהן היא הולנד, ששבה לגביע העולמי אחרי שפספסה את הטורניר ברוסיה לפני ארבע שנים.

מאמן נבחרת הולנד לואי ואן חאל על עגלת גולף בזמן האימון. Eric Verhoeven/Soccrates, GettyImages
קומאן יהיה מחליף ראוי. קומאן/GettyImages, Eric Verhoeven/Soccrates

הנבחרת של לואי ואן חאל תארח לצמד משחקי ידידות שתי נבחרות שגם כן העפילו אוטומטית למונדיאל - בשבת את דנמרק ובשלישי את גרמניה, שתגיע אחרי המשחק הביתי מול נבחרת ישראל. לקראת המפגשים, לואי ואן חאל קיים מסיבת עיתונאים בה הטיח ביקורת על הבחירה בקטאר לאירוח הטורניר: "אני חושב שזה מגוחך שהמונדיאל יתקיים שם, פיפ"א חושבת רק על כסף ומניעים שיווקיים. פיפ"א אומרת שהיא רוצה לפתח את הכדורגל בקטאר, זה בולשיט, זה לא מעניין. למה אתם חושבים שאני לא נמצא בוועדות של פיפ"א או אופ"א עם כל הידע שלי? זה כי תמיד התנגדתי לארגונים מהסוג הזה".

כמו כן, ואן חאל התייחס לאפשרות שרונאלד קומאן, שאימן את הנבחרת עד שמונה למאמן ברצלונה, ישוב לתפקיד הלאומי לאחר המונדיאל: "ההתאחדות התייעצה איתי ואני המלצתי. זה לא מאוד מסובך, לפני שנה אני הייתי המאמן היחיד עם ניסיון שפנוי, עכשיו זה קומאן. הוא יהיה מחליף ראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully