וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למכבי תל אביב שחקנים קשים לאימון, סגל של סוליסטים"

באיטליה הפנו אצבע לעבר וויליאמס, נאנלי וריינולדס לקראת המפגש עם מילאנו (שלישי, 21:05): "עונה מלאה בתנודות, קבוצה שמשתנה לפי מצבי רוח"

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

כשנותרו לה עוד שישה משחקים עד לסיום העונה הסדירה ביורוליג, למכבי תל אביב עדיין יש סיכוי להשיג את המקום בשמינייה הראשונה ולשחק בפלייאוף לראשונה מאז המעבר לשיטת הליגה לפני שש שנים. את הישורת האחרונה של העונה תפתח הקבוצה של אבי אבן מחר (שלישי, 21:05), כאשר תארח את מילאנו. יומיים לאחר מכן, גם ריאל מדריד תגיע להיכל במסגרת שבוע היורוליג הכפול.

שחקן מילאנו מלקלום דילייני מול שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. הטוויטר של מילאנו, אתר רשמי
הפעם מכבי תנצח? דלייני מול קלויארו במפגש הקודם/אתר רשמי, הטוויטר של מילאנו

אמנם הצהובים מחזיקים במאזן ביתי טוב של שמונה ניצחונות מול שלושה הפסדים, אך אין ספק שלשני המשחקים הקרובים הם יגיעו כאנדרדוג. מילאנו, המדורגת שלישית ביורוליג, ניצחה את שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ולקראת הביקור ביד אליהו ניתחו באיטליה את העונה של מכבי תל אביב ואת יחסי הכוחות בין שתי הקבוצות.

"מכבי תל אביב נמצאת בעונה מלאה בתנודות", טען אלסנדרו מאג'י, עיתונאי שמסקר את הקבוצה האיטלקית, "העונה הזו של מכבי קצת ניצתה מחדש עם הפתיחה המחודשת של המאבק על הפלייאוף בשל השעיית הקבוצות הרוסיות".

עוד בוואלה!

אבי אבן: "הוכחנו שבבית אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

לכתבה המלאה
דרק וויליאמס שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
קשה לאמן אותו? וויליאמס/אודי ציטיאט

במילאנו נזכרו במפגש הראשון בין הקבוצות במחזור השלישי, אז האיטלקים סיפקו מחצית ראשונה סוחפת אך ניצחו ב-11 נקודות בלבד לאחר שמכבי עשתה קולות של קאמבק ברבע הרביעי. "אלה היו 20 דקות של 'שואו', מכבי הגיעה אחרי הכנה מורכבת לעונה בגלל קורונה, אבל מיד היה ניתן לראות את הבעיות הקשות עם ה'אני מאמין' של יאניס ספרופולוס. הוא היה מאסטר בהגנה עם סגל של סוליסטים".

בנוגע ליחסי הכוחות במפגש הנוכחי, מאג'י הודה שמילאנו מגיעה כפייבוריטית לתל אביב: "המספרים מדברים בעד עצמם. למילאנו ההגנה הכי חזקה, ההגנה של מכבי היא במקום ה-15 ביורוליג. מילאנו סופגת שמונה נקודות פחות למשחק, מכבי קולעת ארבעה נקודות יותר. מילאנו ניצחה 18 משחקים, מכבי ניצחה 12. זו קבוצה מאוחדת מול קבוצה שמשתנה לפי מצבי רוח, עם אמריקאים שהיסטורית הם קשים לאימון, כמו ג'יימס נאנלי, דרק וויליאמס וג'יילן ריינולדס. עם זאת, האווירה באולם תשפיע, כמו תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully