וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "הוכחנו שבבית אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

21.3.2022 / 12:45

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המפגש מול מילאנו (ג', 21:05): "היא אחת הקבוצות הטובות באירופה, אבל אנחנו רוצים להמשיך במומנטום"

ג'יימס נאנלי, ג'יילן ריינולדס ודרק וויליאמס אחרי ההפסד בדרבי/מתוך אינסטגרם

מכבי תל אביב תמשיך את עונת היורוליג שלה מחר (שלישי, 21:05) כשתארח את מילאנו במסגרת המחזור ה-31. הצהובים מגיעים למשחק עם מאזן של 12 ניצחונות ו-14 הפסדים, אך עם הורדת המשחקים נגד הקבוצות הרוסיות עומדת על מאזן של 11 ניצחונות ו-11 הפסדים. מנגד מילאנו מדורגת בצמרת המפעל כשלפני הורדת המשחקים היא עם 18 ניצחונות ו-9 הפסדים.

במכבי תל אביב באים למשחק אחרי הניצחון הקליל על הפועל גליל עליון בליגה אתמול, ניצחון שלפי אנשי הקבוצה לא ישמש מעבר להעלאת הביטחון. הצהובים מקווים לקבל בחזרה בהתמודדות את ג'ון דיברתולומיאו שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים בשל מחלה, אך יודעים שגם אם ייעדר המשחק הטוב של קיירי תומאס נגד גליל עליון נותן להם תקווה לעוד תרומה בעמדות הגארד.

מבחינת הטבלה יודעים במכבי תל אביב שהשבוע הקרוב הוא קריטי לעלייה לפלייאוף. אם הקבוצה תצליח להשיג ניצחון אחד או יותר, היא תהיה קרובה מאוד להבטחת המקום בין השמינייה הראשונה אחרי הוצאת הקבוצות הרוסיות. מנגד, הפסד כפול, והמצב שלהם יקבל תפנית שלילית.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. דני מרון
משחק קריטי. אבי אבן/דני מרון

אבי אבן אמר לקראת המשחק: "מילאנו היא אחת הקבוצות הטובות באירופה, אבל אנחנו משחקים בבית שלנו והוכחנו כבר שאנחנו יכולים לנצח כאן כל קבוצה. עכשיו אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו יכולים לעשות את זה לאורך זמן. אני בטוח ששוב יהיה חשמל בהיכל ודרוכים לקראת המשחק".

"אני לא מסתכל מעבר למשחק מול מילאנו. זה משחק סופר מאתגר. לכל משחק יש את החיים שלנו. מאז המפגש הקודם עברנו דרך מאוד ארוכה. אנחנו אחרי שני ניצחונות טובים בליגה ורוצים לקחת את זה למשחק מחר".

על הבעיה בריבאונד: "אני סומך על האינטיליגנציה של השחקנים. גם אנחנו יודעים שזה מפתח שצריך לעמוד בו. אני בטוח שנגיע מוכנים יותר באספקט הזה".

על ג'ון דיברתולומאו: "הוא מתאמן איתנו ואנחנו מגיעים עם סגל בריא למשחק. ג'ון הוא חלק מהלב הפועם של הקבוצה הזו". על קיירי תומאס: "הוא הצטרף אלינו באמצע הדרך. יש לו המון איכויות. אני שמח שהוא הגיע אלינו".

על היריבה: "זו קבוצה כל כך מוכשרת שיכולה להזיק לך. יש שם 12 שחקנים שכל אחד מהם יכול לנצח אותך ביום נתון. אנחנו צריכים להיות מוכנים להכול במשחק הזה ולנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully