וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "איבוד נקודות קריטי". דראפיץ': "נלחמים על החוזים שלנו"

מאמן מכבי פתח תקוה נותר מאוכזב לאחר ה-1:1: "תיקו לא משרת אותנו". מאמן קרית שמונה פרגן לשחקניו: "הם נלחמים בשבילי ואני בשבילם"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה לא הצליחה להאריך הערב (ראשון) את רצף ניצחונות החוץ שלה, כשסיימה ב-1:1 עם עירוני קרית שמונה ופספסה הזדמנות להימלט מהקו האדום. עידו שחר כבש בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל המלאבסים לא ידעו לשמור על שער נקי גם הפעם (מחזור 20 ברציפות) ואיתמר שבירו איזן בדקה ה-56.

שחקני מכבי פתח תקוה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
יצאו מאוכזבים. שחקני מכבי פתח תקוה/מאור אלקסלסי

ניר קלינגר, מאמן מכבי פתח תקוה: "במחצית הראשונה היו לנו מספיק הזדמנויות, היה משחק פתוח ושתי הקבוצות רצו לנצח. היו לנו יותר איומים על השער, הבקענו בפנדל והכול הלך לפי התכנית. ואז באמת בדקה הכי חשובה, עידו הולך מול השוער ולצערי לא עשה 0:2, ובצד השני הלחץ עשה את שלו וספגנו את ה-1:1. זו תוצאה הוגנת, למרות שאני מאוכזב כי באנו לנצח. תיקו לא משרת אותנו, זה איבוד נקודות קריטי, אבל אנחנו עדיין קבוצה טובה וזה מגרש קשה. אני מאמין שקרית שמונה תשחק כך גם במשחקים הבאים, כך זה צריך להיות. זה נכון, יפה וספורטיבי. אנחנו לא מסתכלים על הקבוצות האחרות, אלא צריכים לקחת את הנקודות ולנצח".

סלובודן דראפיץ', מאמן עירוני קרית שמונה: "אנחנו משחקים על נקודות, לא הבטחנו הישארות בליגה. אנחנו במקום טוב ומרגישים נוח, אבל יש לנו מטרות. זו קבוצה צעירה ואנחנו רוצים לשחק כדורגל חיובי. אנחנו מסתכלים על הצעירים ומי יכול להמשיך איתנו לעונה הבאה וכל אחד נלחם על החוזה שלו. אנחנו צריכים לשחק כמו שצריך. איבדנו הרבה יותר מדי. עכשיו יש לנו את המקום לטעות וללמוד מהדברים האלה. בעונה הבאה תהיה התקדמות ושיפור. השחקנים נלחמים בשבילי ואני בשבילם. כולנו ביחד נלחמים על החיים שלנו, על החוזים שלנו. אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב. אנחנו לא מורידים רגל מהגז. לא צריך להפנות אליי את השאלה לגבי העונה הבאה. בעל הבית צריך להחליט. אנחנו מקצוענים וצריכים לעשות עונה הכי טובה שיש. אני עדיין פה ומתעסק רק בקבוצה ולא בשום דבר אחר. בסוף העונה נסתכל הלאה".

עוד בוואלה!

תצטער על הנקודות הללו? רק 1:1 למכבי פתח תקוה בקרית שמונה

לכתבה המלאה

במחזור הבא בפלייאוף התחתון:

הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל
מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully