וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מסתדרת ב"מצב קשה", אבל טוכל מודה: זה צריך להיפתר, ומהר

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 8:31

מאמן צ'לסי גאה בשחקניו שמצליחים לנצח למרות חוסר הודאות סביב עזיבת הבעלים רומן אברמוביץ' ומכירת הקבוצה: "מקווה שיהיה תהליך מהיר שיפתור את המצב שנקלענו אליו וירגיע את הסיטואציה כדי שנוכל לצאת לדרך חדשה"

תקציר: מידלסברו - צ'לסי 2:0/ספורט1

בתקופה של חוסר ודאות, לחצים פיננסיים ולא מעט עיניים חשדניות - צ'לסי מצליחה להסתדר לא רע, ואתמול (שבת) הכחולים עלו לחצי גמר הגביע. הבלוז ניצחו 0:2 את מידלסברו מהצ'מפיונשיפ, והקבוצה של תומאס טוכל, שעלתה לרבע גמר ליגת האלופות במהלך השבוע ותשחק מול ריאל מדריד, נהנתה משערים של רומלו לוקאקו וחכים זייש לעיני כ-700 אוהדים שלה לאחר שלא התאפשר למכור להם כרטיסים נוספים.

מאמן צ'לסי תומאס טוכל לצד שחקן הקבוצה מייסון מאונט. רויטרס
מאמן צ'לסי תומאס טוכל לצד שחקן הקבוצה מייסון מאונט/רויטרס

"הגיע לנו לנצח", אמר טוכל אחרי המשחק, "הגענו בתקופה של הרבה משחקים. עברו שלושה ימים בלבד אחרי שעלינו שלב בליגת האלופות ושיחקנו בתחרות אחרת עם גישה אחרת, אבל היינו מרוכזים וניצחנו בצדק. כל הקרדיט לקבוצה. אני מתרשם מאוד. קיבלנו את הסיטואציה למרות שאנחנו לא גרמנו לה. אין משהו שאנחנו יכולים לעשות וישנה את הסיטואציה, זה לא בידיים שלנו. מה שאנחנו צריכים לעשות זה להישאר מרוכזים ולהוות דוגמה. אני משוכנע שיש הרבה אנשים שעובדים מחוץ לאור הזרקוקים בצ'לסי שמודאגים הרבה יותר מאיתנו. גם בשבילם חשוב שניקח אחריות ונראה את הרוח הנכונה והגישה הנכונה. אסור לנו לשקוע לרחמים עצמיים ולדאוג למשהו שלא בשליטתנו".

עוד בוואלה!

"טל בן חיים מתווך עבור מיליארדר שמעוניין לרכוש את צ'לסי"

לכתבה המלאה
מאמן צ'לסי תומאס טוכל לצד שחקן הקבוצה רומלו לוקאקו. רויטרס
מאמן צ'לסי תומאס טוכל לצד שחקן הקבוצה רומלו לוקאקו/רויטרס

טוכל המשיך והתייחס למצב של הקבוצה: "יש לנו אחריות גם בשל הכישרון שלנו. אם אתה מוכשר וזכית לשחק כדורגל כמקצוע, אתה חייב לדחוף את עצמך אל הקצה. זה מה שאנחנו עושים וזו התרבות שהמועדון צריך. אני מקווה שיהיה תהליך מהיר שיפתור את המצב שנקלענו אליו וירגיע את הסיטואציה כדי שנוכל לצאת לדרך חדשה. ממה שאני הבנתי ינסו לדחוף את הדברים כמה שיותר מהר כדי שנוכל למצוא את עצמנו בסיטואציה רגועה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully