וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההווה גבר על העתיד: נדאל ניצח את אלקראס ועלה לגמר אינדיאן וולס

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 8:24

הספרדי הוותיק גבר על בן ארצו 4:6, 6:4, 3:6 בארצות הברית. פריץ, שהפתיע 5:7, 4:6 את רובלב, ממתין בגמר

תקציר: רפאל נדאל נגד קרלוס אלקראס, חצי גמר טורניר אינדיאן וולס/ספורט1

אחרי שהפך לראשון שזוכה ב-21 גרנד סלאמים, רפאל נדאל המשיך הלילה (בין שבת לראשון) את הפתיחה המופלאה שלו ל-2022 והתקרב לתואר יוקרתי נוסף. השור ממאיורקה גבר 4:6, 6:4, 3:6 על מי שסומן כיורשו בטניס הספרדי, קרלוס אלקראס, והעפיל לגמר טורניר אינדיאן וולס בקליפורניה.

רפאל נדאל עם קרלוס אלקראס, טניסאים ספרדים. Clive Brunskill, GettyImages
הווה מול עתיד. נדאל עם אלקראס/GettyImages, Clive Brunskill

אלקראס (19 בעולם) שבר את נדאל (רביעי בעולם) כבר בפתיחה, אך הספרדי הוותיק התאושש והגיב עם שתי מהירות בדרך ל-2:4. אלקראס צימק עם שבירה נוספת, אך נדאל חתם את המערכה עם שבירה ו-4:6 אחרי 67 דקות. המערכה השנייה הייתה ארוכה בשמונה דקות מהראשונה, ובה דווקא הספרדי הצעיר מבין השניים יצא עם ידו על העליונה אחרי 4:6 וארבעה משחקונים רצופים בהן הושגה שבירה למי מהטניסאים. במערכה האחרונה והמכריעה נדאל הצליח לשמור על ההגשות שלו ולקראת הסיום השיג שבירה קריטית שהעלתה אותו ל-3:5. משם, משחקון אחד הספיק לנדאל כדי לנצח 3:6 ולהבטיח את הכרטיס לגמר.

עוד בוואלה!

ניק קיריוס שוב הסתבך: "לא ניסיתי לפגוע בילד, זו הייתה תאונה"

לכתבה המלאה
טיילור פריץ טניסאי אמריקאי. TPN, GettyImages
ההישג הגדול ביותר בקריירה. פריץ/GettyImages, TPN

צפו בניצחון המרשים של טיילור פריץ

תקציר: טיילור פריץ נגד אנדריי רובלב, חצי גמר טורניר אינדיאן וולס/ספורט1

מי שממתין לנדאל בגמר הוא טיילור פריץ האמריקאי (20 בעולם), שהפתיע את אנדריי רובלב (שביעי בעולם) 5:7, 4:6 בדרך להישג הגדול בקריירה ולגמר ראשון בקריירה בסבב המאסטרס 1,000. פריץ השיג שבירה במשחקון השישי של המערכה הראשונה והיה נראה שהוא בדרך לזכייה נינוחה במערכה כשהמשיך כל הדרך ל-2:5, אבל רובלב הצליח לחזור לעניינים עם שבירה ואיזן ל-5:5. אלא שבסוף משחקון ארוך הצליח האמריקאי להשיג שבירה נוספת ולזכות במערכה עם 5:7 כשמנגד הרוסי העצבני חובט באגרופיו במחבט שלו עד שהוא מדמם. במערכה השנייה פריץ השיג שבירה אחת, בדיוק בזמן, כלומר במשחקון האחרון, וזה 4:6 וניצחון ענק עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully