וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס שוב הסתבך: "לא ניסיתי לפגוע בילד, זו הייתה תאונה"

הטניסאי האוסטרלי הפסיד לנדאל והודח מהאינדיאן וולס, אבל שוב עלה לכותרות בעקבות תקרית בעייתית: "נראה לכם שזו הייתה כוונתי? זה לא דומה למה שהיה עם זברב"

תקציר: רפאל נדאל - ניק קיריוס 6:7 (0), 7:5, 4:6/ספורט1

ניק קיריוס מצא את עצמו הלילה (בין חמישי לשישי) במרכזה של סערה, וכמובן שהסיבה לכך היא לא ההפסד שלו לרפאל נדאל. השור ממאיורקה גבר על האוסטרלי 6:7(0), 7:5 ו-4:6 בדרך לחצי גמר האינדיאן וולס, אבל קיריוס שוב בכותרות ולא מהסיבות הנכונות.

האוסטרלי הפרובלמטי, שכבר הידרדר למקום ה-132 בעולם, לא רק זעם על השופט במהלך המשחק ולא הסתיר את גודל התסכול שלו, אלא בסיום המשחק גם הטיח את המחבט שלו בעוצמה בקרקע וכתוצאה מכך מעט פגע באחד הילדים שמביאים כדורים.

צפו בתקרית החדשה בה מעורב קיריוס

המחבט שפגע בקרקע בעצומה טס היישר אל כיוונו של אותו מביא כדורים צעיר, שהצליח ברגע האחרון להתחמק מפגיעה ישירה. בסיום המשחק קיריוס נשאל על כך ידי העיתונאים במקום ותקף: "מה אתם חושבים שיש לי לומר על זה? נראה לכם שהתכוונתי שזה מה שיקרה? ממש לא. פשוט העפתי את המחבט ואתם רואים שזה ממש לא היה לכיוון של אותו ילד. המחבט נחת מטר מהרגל שלי ופתאום עף לכיוונו וכמעט פגע בו, אבל אני בן אדם וזה יכול לקרות. כמובן שזה מצער אותי שכך קרה, אבל אני חושב שגם אם הייתי עושה את זה עוד מיליון פעם זה לא היה קורה בצורה כזו. זרקתי את המחבט במרחק שלושה מטרים מהילד. זו נראית לכם שאלה לגיטימית אחרי קרב כזה שהיה מול רפאל נדאל?, השיב הטניסאי העצבני.

כזכור, סשה זברב בחודש שעבר נענש בחומרה לאחר שחבט בצורה מאיימת פעמיים בכיסאו של השופט בטורניר אקפולקו וקיריוס טען להגנתו שהמקרים כלל לא דומים: "זה ממש רחוק ממה שהיה עם זברב. הוא התכופף, הוא התכופף, לעזאזל. זו הייתה תאונה ולא פגעתי בו למזלי. לא ניסיתי לפגוע בו ולמזלי הילד בסדר", המשיך קיריוס וגם מחא כפיים לכתב על כך שהצליח לחלץ ממנו כותרת שלילית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בנוסף ולאחר שהסתבר לו גודל האירוע, קיריוס הצליח לאתר את הילד ברשתות החברתיות, פנה אליו בהודעות פרטיות עם התנצלות ואף הבטיח לו שיעניק לו את אחד המחבטים שלו במתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully