וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה גברה 70:82 על הכוכב האדום, 10 לבלאט בהפסד אלבה ברלין

19 נקודות של מירוטיץ' עזרו למוליכת היורוליג לחזור לנצח. אלופת גרמניה נעצרה לאחר 11 ניצחונות רצופים, זוסמן קלע 4 והרכז מסר 6 אסיסטים

תקציר: ברצלונה - בטיס 63:83/ספורט1

המחזור ה-30 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם שני משחקים, זאת לאחר דחייתו של המפגש בין מילאנו לבאיירן מינכן. אלבה ברלין הפסידה בחוץ לבאסקוניה, ומאוחר יותר ברצלונה ניצחה בביתה את הכוכב האדום בלגרד.

באסקוניה - אלבה ברלין 68:85

לאחר 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הדהירה של אלופת גרמניה נעצרה מול הקבוצה של נבן ספאחיה, שרשמה את ניצחונה השלישי ברציפות ביורוליג. בהיעדרו של מאודו לו, תמיר בלאט זכה לפתוח בחמישייה ולשחק מעל 25 דקות, בהן רשם מספרים טובים עם 10 נקודות ושישה אסיסטים, בעוד יובל זוסמן שחזר לשחק ביורוליג לראשונה מאז ה-10 בפברואר, קלע 4 נקודות עבור אלבה ברלין שנתקעה על 8 נקודות בלבד ברבע הרביעי. רוקאס גיידראיטיס כיכב בבאסקוניה עם 22, ווייד בולדווין הוסיף 16 ו-10 אסיסטים.

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. אתר אלבה ברלין, אתר רשמי
משחק טוב שלו לא הספיק. בלאט/אתר רשמי, אתר אלבה ברלין

ברצלונה - הכוכב האדום בלגרד 70:82

לאחר שהופתעה בגדול על ידי ז'לגיריס במחזור הקודם, מוליכת הטבלה חזרה לנצח וקטעה ליריבה מסרביה רצף של ארבעה ניצחונות כדי בדרך לשמירה על פער של משחק אחד מריאל מדריד המדורגת שנייה. מחצית ראשונה מצוינת מבחינה הגנתית, בה ברצלונה ספגה רק 32 נקודות, אפשרה לה לברוח ליתרון דו ספרתי שצמח ל-23 במהלך הרבע השלישי, והספיק גם כשהכוכב האדום הצליחה לצמק למינוס שמונה ברבע האחרון. ניקולה מירוטיץ' הוביל את קלעי הבלאוגרנה עם 19 נקודות, דנטה אקסום הוסיף 13. אוגניין דובריץ' סיים עם 17 אצל האדומים-לבנים.

ניקולה מירוטיץ', שחקן ברצלונה. Sonia Canada, GettyImages
ברצלונה חזרה לנצח. מירוטיץ'/GettyImages, Sonia Canada

אולימפיה מילאנו - באיירן מינכן (נדחה)

התפרצות הקורונה בקבוצה הגרמנית גרמה לדחיית משחק נוסף שלה, כך שהאיטלקים זכו למנוחה לקראת הביקור שלהם בישראל בשבוע הבא.

בשבוע הבא ייערך מחזור כפול ביורוליג, אשר במסגרתו מילאנו תגיע להיכל כדי לפגוש את מכבי תל אביב, ואחריה תנחת כאן ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully