וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתברר כגניבה? הפועל באר שבע צירפה את אנטוניו בלקני

17.3.2022 / 11:57

הגארד שנחשד בעבר בארגון שוד אך נוקה מאשמה, חתם בקבוצה מהדרום: "ביצענו את כל בדיקות הרקע שאפשר, מדובר בחבר מדהים לקבוצה"

דני אבדיה מדבר אחרי השיא העונתי נגד דנבר/האתר הרשמי של הוויזארדס בעברית

הפועל באר שבע הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של אנטוניו בלקני. הגארד (25, 1.93), בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה שבה רשם 17.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע למשחק, ויתר על שנתיים בליגת המכללות ועשה את הקפיצה ל-NBA למרות שלא נבחר בדראפט 2017, כאשר את הקריירה הוא החל בשיקגו בולס. לאחר שקלע 7.9 נקודות בממוצע ב-19 משחקים, בלקני עבר לקבוצת ליגת הפיתוח של שיקגו, ובמדיה סיים כמלך הסלים בליגה עם 32 נקודות למשחק, כשהוא מוכתר לרוקי השנה.

בהמשך חזר לבולס עד עונת 2019/20, אשר בשלביה המוקדמים שוחרר הגארד ועבר לליגה הסינית. בלקני, שקלע 34.8 נקודות והוריד 8 ריבאונדים למשחק בסין, המשיך משם לבחריין ושם שיחק עד לפני מספר ימים.

אנטוניו בלקני במדי שיקגו בולס. Sean M. Haffey, GettyImages
עבר את בדיקות הרקע. בלקני במדי הבולס/GettyImages, Sean M. Haffey

מעבר ליכולת שלו על הפרקט, הרגע בחייו של בלקני שזכה לסיקור הכי גדול בתקשורת האמריקאית היה פחות חיובי לרזומה שלו: בחודש מאי האחרון השחקן נעצר בקיסימי שבפלורידה, ונחשד לכאורה בארגון שוד ופריצה לבית כשהוא חמוש בנשק חם. עם זאת, לטענתה של הפועל באר שבע בלקני נוקה מאשמה.

עוד בוואלה

וויליאמס נתן אוויר למכבי תל אביב: "כשהוא בטירוף כזה, הכל יותר קל"

לכתבה המלאה

המנהל הספורטיבי דניאל רביץ מסר: "נוצר למועדון חלון הזדמנויות להחתים את אנטוניו כדי לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו, החלטנו ללכת למהלך שיעזור לקבוצה להתמודד עם לוח המשחקים הצפוף מכאן והלאה. עקב מקרה מצער שקרה בארצות הברית, בו היה חשד כי אנטוניו מעורב לכאורה, הוא נעצר אך לא הואשם ונוקה מכל חשד. ביצענו כמועדון את כל בדיקות הרקע שאפשר והבנו שמדובר בחבר מדהים לקבוצה, שדוחף תמיד את עצמו ואת החברים להיות הכי טובים שיש. אנטוניו יצטרף לסגל הקבוצה ויחד נמשיך לעשות את כל המאמצים להמשיך ולהתקדם כדי לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאנו יכולים". מנכ"ל הפועל באר שבע תומר ירון הוסיף: "החלטנו לחזק את הקבוצה על מנת להבטיח את השגת המטרות שהצבנו לעצמנו, אני מאחל לאנטוניו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully