וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שווה מקום ראשון: התרחישים של הפועל חולון למחזור הנעילה

17.3.2022 / 7:52

הסגולים גברו גם בחוץ על לודוויגסבורג, ויגיעו למשחק האחרון בבית נגד דיז'ון כשהם תלויים בעצמם. שמירה על הבית תסדר להם יתרון ביתיות גם בפלייאוף. גיא גודס: "ניצחון גדול עבורנו, במגרש שלא קל לשחק בו"

דני אבדיה מדבר אחרי השיא העונתי נגד דנבר/האתר הרשמי של הוויזארדס בעברית

הפועל חולון עשתה אמש (רביעי) צעד גדול לעבר מטרתה המרכזית בליגת האלופות - הגעה לרבע הגמר - כשיצאה מלודוויגסבורג עם ניצחון חשוב ודרמטי 68:71. הסגולים יגיעו למשחק הנעילה ביום רביעי הבא נגד דיז'ון כשהם תלויים בעצמם: אם ינצחו, הם יזכו במקום הראשון בבית ט' ויגיעו לסדרת הפלייאוף עם יתרון הביתיות; אם יפסידו, יזדקקו לניצחון ביתי מקביל של גלאטסראיי (שכבר הודחה) על הגרמנים כדי לסיים במקום השני ולהעפיל בכל זאת.

רק שני מאמנים הכניעו העונה את לודוויגסבורג באולמה במסגרת האירופית, ושניהם ישראלים: ננו גינזבורג עשה זאת עם פרומיטיי בשלב הראשון, וכעת הגיע תורו של גיא גודס. במידה מסוימת, המשחק החל כהעתק של המפגש הקודם בישראל. בפעם שעברה הוליכה חולון 21:22 בתום מחצית ראשונה שחונה, ואחר כך התפוצצה עם 47 נקודות; אתמול היא הובילה 22:28 והוסיפה עוד 43 נקודות במחצית השנייה.

לזכותם של הסגולים עמדה העובדה שיריבתם הגיעה די מותשת, 48 שעות לאחר שנדרשה להארכה כדי לגבור על גלאטסראיי במשחק השלמה. "דיברנו על עניין העייפות של לודוויגסבורג, וידענו שנצטרך לשחק בצורה אגרסיבית כדי לנצל זאת", הודה כריס ג'ונסון, שהצטיין עם 17 נקודות ושישה ריבאונדים.

מאמן הפועל חולון גיא גודס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
זה מתקרב. גודס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

"ידענו שהם יהיו עייפים, אבל ידענו גם שאנחנו מתמודדים נגד יריבה שאינה מוותרת, לוחצת על הכדור וכופה איבודי כדור רבים על כל קבוצה שעומדת מולה", אמר גודס. "זה ניצחון גדול עבורנו, במקום שלא קל לשחק בו, והוא חשוב מאוד. איבדנו שבעה כדורים ברבע הראשון, ולשחקנים היה קשה להסתגל למרות ההכנות שלנו, אבל במחצית השנייה היו לנו רק שלושה איבודים, ולשמחתי ידענו לעשות את המהלכים הנכונים כדי לנצח".

רוב הקבוצות שהופיעו אשתקד ברבע הגמר, לא יחזרו העונה למעמד. טנריפה ושטרסבורג הבטיחו את מקומן בין שמונה הגדולות, וחולון רוצה להיות השלישית והאחרונה שעושה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully