וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "אם מישהו יגיד לי שאלכסנדר ארנולד לא מסוגל להגן, אכה אותו"

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 0:49

מאמן ליברפול החמיא למגן שלו אחרי ה-0:2 על ארסנל: "היה יוצא מן הכלל", רוברטסון: "עכשיו זה ספרינט עד קו הסיום"

תקציר: ארסנל - ליברפול 2:0/ספורט1

ליברפול רשמה אתמול (רביעי) ניצחון ליגה תשיעי ברציפות עם 0:2 מול ארסנל במשחק השלמה. הקבוצה של יורגן קלופ נהנתה משערים של דיוגו ז'וטה (54) ורוברטו פירמינו (62) וצימקה את הפער ממנצ'סטר סיטי לנקודה אחת.

אנדי רוברטסון שחקן ליברפול. רויטרס
ניצחון גדול. רוברטסון/רויטרס

המספרים

* רוברטו פירמינו כבש מול ארסנל לראשונה מאז 2018. זה השער התשיעי שלו אי פעם מול התותחנים, הקבוצה מולה כבש הכי הרבה פעמים מאז שהצטרף אל ליברפול.

* זה היה מפגש בין שתי קבוצות עם רצף של חמישה ניצחונות ליגה (ליברפול עם 8 לפני המשחק, ארסנל עם 5). זו פעם ראשונה ששתיים כאלה נפגשות מאז שתיהן סיימו ב-4:4 באפריל 2009.

* טרנט אלכסנדר ארנולד (11 בישולים), מוחמד סלאח (10) ואנדי רוברטסון (10) עם 10 בישולים כל אחד בפרמיירליג העונה. זו פעם ראשונה ששלושה שחקנים מאותה קבוצה מבשלים לפחות 10 שערים בעונה אחת מאז אותם שלושה באותה ליברפול ב-2019/20.

* זה ההפסד ה-25 של ארסנל לליברפול בליגת האלופות. ליברפול הצטרפה אל מנצ'סטר יונייטד (גם 25 ניצחונות) כקבוצות היחידות שרשמו כמות ניצחונות כאלה על ארסנל.

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול. רויטרס
זכה להרבה פרגונים. פירמינו חוגג עם האוהדים/רויטרס

התגובות

מגן ליברפול אנדי רוברטסון, שבישל את השער השני, אמר: "שיחקנו טוב יותר במחצית השנייה. התחלנו את המשחק טוב מאוד והיו לנו כמה מצבים, אבל אז הם היו עדיפים. ידענו שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר ולמצוא שטחים. זה עבד. היינו הרבה יותר דומיננטים במחצית השנייה ויותר קטלניים מול השער".

הסקוטי החמיא לשני שחקני ארסנל ואמר: "גבריאל מרטינלי ובוקאיו סאקה עובדים קשה מאוד. אני חושב שטרנט אלכסנדר ארנולד היה יוצא מן הכלל. זה היה משחק קשה מאוד. זה נהדר שהצלחנו לשמור על רשת נקייה ואני שמח בשביל פירמינו על השער שלו. אני לא אוהב משחקים חסרים, מעדיף את הנקודות. עדיין הייתי מעדיף להיות איפה שמנצ'סטר סיטי נמצאת, היא נקודה מעלינו, היא קבוצה נהדרת, אחת הטובות בעולם. יש עכשיו ספרינט עד קו הסיום. אנחנו עדיין צריכים לשחק במנצ'סטר וביום ראשון יש לנו עוד משחק ענק והזדמנות להגיע לוומבלי".

טיאגו אלקנטרה, שבישל את השער הראשון, אמר: "הרגשנו שהלחץ הגבוה שלנו לא היה מדויק כמו בדרך כלל. התחלנו לשחק את המשחק שלנו והשתפרנו במחצית השנייה". הספרדי התייחס לטעות שלו שכמעט עלתה לקבוצה שלו בשער: "לא ראיתי שאלכסנדר לקאזט שם ובטעות מסרתי לו, אבל למזלי יש לנו שוער מדהים. קיווינו שמנצ'סטר סיטי תאבד נקודות והיא איבדה. הפער כרגע הוא נקודה, אבל אנחנו מסתכלים קדימה למשחק מול נוטינגהאם פורסט ולא מעבר לכך. אנחנו רק מנסים לנצח בכל משחק. אנחנו צריכים להישאר צנועים ורעבים".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מבסוט מהחיים. קלופ/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר: "אלה שלוש נקודות יקרות. להגיע לכאן ולנצח את ארסנל זה גדול, אבל בצורה שעשינו את זה, זה מיוחד מאוד. פתחנו טוב ואז זה הפך למשחק פתוח. לארסנל היו דקות טובות והיינו צריכים לעבוד קשה. רצינו להשתפר במחצית השנייה, לחצנו גבוה יותר בצורה טובה והיינו בשליטה. כל המשחק השתנה".

הגרמני פרגן לפירמינו, שכבש את השני כמחליף: "אני שמח מאוד בשבילו. לרוע המזל הוא ספג צהוב על הורדת החולצה, אבל אני מבין אותו. סלאח אמר שהוא מרגיש בסדר והיה ברור שהוא ייכנס כמחליף. הוא היה פעיל מאוד והשאיר את קירן טירני שקט. זה עזר לטרנט אלכסנדר ארנולד, שהיה יוצא מן הכלל. אם מישהו יגיד לי שהוא לא מסוגל להגן, אני אכה אותו. על גבריאל מרטינלי אתה גם צריך שני שומרים, משחק נהדר של אנדי רוברטסון".

על מאבק האליפות אמר קלופ: "אני מתרגש מאוד לקראת זה ובגלל הקבוצה והמצב שאנחנו נמצאים בו, אבל זה לא משנה כלום. אנחנו צריכים להמשיך כך. ראיתי קבוצה שעובדת קשה במחצית הראשונה ובמחצית השנייה קצת נהנינו יותר והרמנו את הרמה. אנחנו רוצים ליהנות מהמצב בו אנחנו נמצאים".

מאמן ארסנל מיקל ארטטה אמר: "סיפור המשחק הוא בין רחבה לרחבה, עשינו את כל מה שתכננו. מה שקרה ברחבות זה סיפור שונה, שם הפסדנו. היו לנו שני רגעים גדולים. גבריאל מרטינלי הלך כל הדרך דרך השוער ואחר כך ההזדמנות של מרטין אודגור. היינו חייבים לעלות ליתרון. כשאתה סופג את השערים שאנחנו ספגנו, קשה לנצח. אני חושב שכל הקבוצה שיחקה נהדר. אני חושב שהתוצאה לא משקפת את היכולת שלנו, אבל ברחבה הם היו קטלניים וכבשו פעמיים. ליברפול ומנצ'סטר סיטי שוב קבעו את הסטנדרט העונה. מבחינה מנטאלית אנחנו מוכנים למשחק הבא, ביום שבת מול אסטון וילה יהיה משחק שונה לחלוטין, אבל קשה מאוד".

ביום ראשון תשחק ליברפול מול נוטינגהאם פורסט ברבע גמר הגביע. אותה פורסט הדיחה את ארסנל מהגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully