וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לשחקנים: "שער מיותר, עשיתם הפוך ממה שדיברנו עליו"

16.3.2022 / 19:08

מאמן בית"ר ירושלים ערך אסיפה וביקר את שחקניו על השער שקבע 1:0 למכבי חיפה. זריהן ייבדק הלילה, סקפטיות לגבי שילובו נגד הפועל חיפה (ראשון, 20:00 בספורט4)

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן היום לאחר ההפסד למכבי חיפה ולקראת הפועל חיפה ביום ראשון (20:15, ספורט4), עם תחילת משחקי הפלייאוף התחתון.

המאמן יוסי אבוקסיס ערך אסיפה קצרה והתעכה של השער של מכבי חיפה, כשאמר לשחקנים: "זה גול הכי מיותר שיש, חיפה לוחצים על ה-30 מטר שלנו, דיברנו לפני המשחק במצבים האלה לא להסתבך ועשינו בדיוק הפוך".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. אריאל שלום
שחקניו עשו בדיוק את ההיפך. אבוקסיס/אריאל שלום

אבוקסיס העיר על המסירה הקצרה של איתמר ניצן במקום להרחיק, לאחר מכן מחיאס שמסר לשחקן ליד במקום להרחיק וגם על הסגירה של אופיר קריאף על אבו פאני ואמר: "חבל, אלה רגעים שמכריעים משחק, לא ייתן לנו כלום לשחק טוב ולא להביא נקודות".

במועדון ימתינו לבדיקה של ניב זריהן הלילה, אך סקפטיים לגבי שילובו בסגל ביום א' ונראה שעוזיאל פרדו יהיה האופציה ההתקפית היחידה על הספסל, בעקבות פציעת בואצ'י והעובדה כי שועה מוצהב.

ועוד בבית"ר ירושלים, היום התייצבה הקבוצה בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל ונקנסה ב-7,500 שקל בפועל בעקבות הצתת זיקוקים ואבוקות נגד בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully