וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנגניק ביקר את השופט, סקולס: "מי מינה אותו למאמן יונייטד?"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התלונן ש"השופט נפל בכל התעלולים של שחקני אתלטיקו מדריד", הפרשן ביקר: "אם סימאונה היה מאמן את יונייטד, היא הייתה עוברת". וגם: כל השיאים של כריסטיאנו רונאלדו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:3, כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער/ספורט1

ליגת האלופות מתרגלת לחיים שאחרי כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי, כשהערב (שלישי) גם הפורטוגלי הודח עם מנצ'סטר יונייטד וכך נקבל שנה שנייה ברציפות רבעי גמר נטולי שני כוכבי העל של המפעל ושל הכדורגל העולמי כולו. אתלטיקו מדריד הותירה את CR7 מתוסכל כשניצחה 0:1 באולד טראפורד והעפילה עם 1:2 בסיכום שמינית הגמר, והשדים האדומים יודעים כבר עכשיו שיסיימו גם את 2021/22 ללא תואר.

רנגניק ספג הרבה מאוד ביקורת על המשחק הזה, בעיקר בעקבות ההחלטה המוזרה להוציא את ברונו פרננדש שהיה מצוין ולהכניס במקומו את פול פוגבה. פול סקולס הפרשן וכוכב העבר של יונייטד תקף ואמר: "איך הוא נהיה המאמן של המועדון הזה? אני לא יודע. חובה להביא מאמן ראוי לקבוצה הזו. יש פה הרבה כישרון בסגל. הדבר הראשון שהקבוצה צריכה לעשות כדי להתקרב לזכייה בליגת האלופות זה להביא מאמן ראוי. אם דייגו סימאונה היה מאמן את יונייטד, היא הייתה עוברת. יונייטד עוברת הרבה סבל ולצערי יש עוד הרבה סבל בדרך".

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו עם אנתוני אלנגה. רויטרס
טענות לשיפוט במקום לעצמם. אלנגה וכריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

התגובות

המאמן הזמני רלף רנגניק טען לאחר ההדחה: "במחצית הראשונה שיחקנו בדיוק כמו שרצינו, היינו אגרסיביים ובשליטה וגם יכולנו להבקיע, אבל לא הצלחנו למנף את זה להבקעת שער. בסוף ידענו שזה יהיה משחק שבו נראה מי הקבוצה שתבקיע ראשונה ואנחנו היינו צריכים להבקיע, לא עשינו את זה וספגנו בהתקפה מתפרצת לפני המחצית, מה שלא עשה לנו את החיים לקלים יותר. אני גם חושב שהשופט נפל בכל התעלולים של שחקני אתלטיקו שבזבזו זמן, אני לא זוכר במחצית השנייה יותר משתיים או שלוש דקות בלי שהמשחק נעצר".

דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד, נשאל על חמש שנים ללא תואר: "זה קשה למועדון, זה קשה לנו וזה קשה לאוהדים. זה באמת קשה, אבל זה המקום בו אנחנו נמצאים כרגע. אני מאוד עצוב, אבל יודע שעלינו להמשיך להילחם גם אם אנחנו לא טובים מספיק כרגע. אני לא רוצה לדבר על השיפוט, אבל אני חושב שלכל מי שצפה במשחק תהיה דעה על מה שקרה - וזה משהו שכבר אי אפשר לשנות. אנחנו מועדון גדול מדי בשביל להיות במקום בו אנחנו נמצאים כרגע וכולם צריכים לתת מעצמם יותר".

ריו פרדיננד, בלם העבר שמזוהה עם המועדון וכידוע משמש כאחד הפרשנים הבכירים בממלכה בשנים האחרונות, טען בסיום: "גם אם מנצ'סטר יונייטד תצרף לעונה הבאה את קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד, היא לא תזכה באליפות. זה בכלל לא משנה מי יצטרף, הקבוצה זקוקה למהפך והוא צריך להתחיל מלמטה".

עוד בוואלה!

אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. Soccrates Images, GettyImages
עוד דף על שמו בספרי ההיסטוריה, וגם הדחה נוספת בשמינית. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Soccrates Images

המספרים

* רונאלדו, שמחזיק בשיא השערים, הבישולים וההופעות של ליגת האלופות, אולי יתנחם בשיא נוסף. בדקה ה-47 הפך הפורטוגלי לשיאן הדקות בהיסטוריה של ליגת האלופות, כשעבר את השיא הקודם של איקר קסיאס (15,908 דקות). השיא החדש עומד כעת על 15,952 דקות.

* זו הייתה בסך הכל הפעם השלישית בקריירה של כריסטיאנו רונאלדו שהוא השלים 90 דקות במשחק ליגת האלופות בלי למצוא את מסגרת השער של היריבה - זה קרה לו במנצ'סטר יונייטד נגד פנאתינייקוס ב-2003 ובריאל מדריד מול ברצלונה בחצי גמר האלופות במאי 2011.

* ועוד קצת רונאלדו: אחרי שהבקיע בשלבי הנוקאאוט במשך 14 עונות רצופות, מ-2006/07 ועד 2019/20, הוא כעת סוגר שנה שנייה ברציפות בלי לכבוש בשלבי ההכרעה.

* באשר למנצ'סטר יונייטד, זו הפעם הרביעית ברציפות שהיא מסיימת את דרכה בשלבי ההכרעה בליגת האלופות אחרי שסיימה בתוצאת תיקו במשחק הראשון. זה קרה לה גם נגד ריאל מדריד (2012/13) בשמינית, מול באיירן מינכן ברבע הגמר (2013/14) ונגד סביליה בשמינית ב-2017/18.

* אתלטיקו מדריד היא הקבוצה היחידה בהיסטוריית ליגת האלופות שהדיחה בשלב הנוקאאוט את כל שלוש שלוש הקבוצות האנגליות שזכו במפעל - קודם לכן עשתה זאת לצ'לסי בחצי הגמר ב-2013/14 ולליברפול ב-2019/20.

* אנטואן גריזמן ממשיך לספק את הסחורה בליגת האלופות. מתוך תשעת השערים של אתלטיקו במפעל העונה, הוא מעורב בשישה: ארבעה שערים ושני בישולים.

* בנוסף, גריזמן עלה למקום השני בטבלת המבשלים של אתלטיקו בליגת האלופות עם תשעה (כמו גבי) כשרק הקפטן קוקה מקדים אותו עם 11. סך הכול זה היה הבישול ה-50 של גריזמן במדי הקבוצה והוא במקום השלישי בעידן דייגו סימאונה, אחרי קוקה (89) ואנחל קוראה (51).

* רנאן לודי הפך לברזילאי ה-227 שכובש בליגת האלופות - יותר מכל מדינה אחרת. במקום השני ניצבת צרפת (203) ואחריה ספרד (166), גרמניה (142) ואיטליה (112).

* לפני רנאן לודי, רק מגן אחד בהיסטוריה כבש עבור אתלטיקו בליגת האלופות, וגם הוא היה ברזילאי ששיחק בשמאל: פיליפה לואיס שעשה את זה ב-6 בנובמבר 2013 לרשת אוסטריה וינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully