וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן: "לאפורטה פיטר אותי במטוס, כשהשחקנים מאחורינו"

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 17:46

המאמן ההולנדי שנפרד מברצלונה בסוף אוקטובר, חשף לראשונה כיצד התבשר על פיטוריו: "ישבתי לידו בטיסה. הוא אמר לי שאני אגדת מועדון, אבל אף פעם לא הראה את זה"

תקציר: ברצלונה - גלאטסראיי 0:0/ספורט1

פחות מחמישה חודשים אחרי שפוטר מברצלונה, רונאלד קומאן הפתיע בתכנית בטלוויזיה ההולנדית וחשף כיצד נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה בישר לו על ההחלטה. "איך הוא פיטר אותי? מה שהכי כאב לי זה שהשחקנים ישבו מאחורינו במטוס והייתי צריך לשבת לצדו. הוא תמיד אמר לי שאני אגדת מועדון, אבל מעולם לא הראה את זה ביחס כלפיי".

הטיסה אליה מתכוון קומאן הייתה לאחר ההפסד 1:0 לראיו וייקאנו שהצטרף להפסד הביתי בקלאסיקו. המועדון תכנן תחילה להמתין יום נוסף, אבל העניין דלף לתקשורת והפיטורים הוקדמו. קומאן חש נבגד ונותר פגוע מאוד.

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
נותר מתוסכל. רונאלד קומאן/רויטרס

לפני כשבועיים, בריאיון לעיתון AD בהולנד, אמר קומאן: "לא הייתי המאמן של לאפורטה. הייתה לי הרגשה כזו מהרגע הראשון, אחרי הבחירות לא היה קליק. הייתה חסרה לי תמיכה נחוצה מלמעלה. לא תראו אותי בקאמפ נואו בתקופה הקרובה, אני לא יכול לעשות את זה עדיין. אני לא יכול להעמיד פנים שלא קרה שום דבר עם הנשיא הזה".

עוד הוסיף קומאן: "כסף לא היה הדבר הכי חשוב מבחינתי. באמת רציתי להצליח כמאמן ברצלונה, לעשות כל מה שאני יכול, אבל הבנתי שלאפורטה רצה להיפטר ממני כי לא מוניתי על ידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully